شهر و جامعهعناوین اخبار

جشن مبعث رسول اکرم(ص) در جوار امامزاده آقا علی عباس(ع) بادرود وبقعه متبرکه ملاحسن(ره) ورزنه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی اظهار داشت: همزمان با مبعث حضرت خاتم الانبیاء حضرت محمد (ص) مراسم جشنی با مولودی خوانی سید رسول علی حسینی و با حضور زائرین بعد از نماز مغرب و عشا در صحن مطهر امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) برگزار گردید.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در شام عید سعید مبعث نیز، آیین دعای روحبخش دعای کمیل حرم مطهر در فضایی آکنده به محبت امامزادگان و عشق راستین به ولایت با مشارکت پرشکوه زائران آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) بعد از نمز مغرب و عشا با نوای حاج مصطفی رازانی برگزار شد.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود در ادامه خاطر نشان کرد: در شب پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه نیز عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و هیئت همراه در سفری غیر رسمی به پابوس امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) آمدند که مورد استقبال مسئولین آستان و زائرین  قرار گرفته و از سوی مدیریت و هیات امنا آستان پوستر امامزادگان به ایشان اهدا گردید.

ویژه برنامه عید مبعث در بقعه متبرکه ملاحسن(ره) ورزنه

همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) بقعه متبرکه ملاحسن(ره) ورزنه میزبان ویژه برنامه ای به مناسبت عید مبعث بود.

حسین اکبر اظهار داشت: همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) مراسم سوم شهید محمد بوجاری ورزنه نیز در گلزار شهدا ورزنه در جوار بقعه ملاحسن(ره) ورزنه برگزار گردید.

وی در ادامه تصریح کرد: این مراسم با حضور مردم شهید پرور ورزنه ٰ مسئولین و خانواده شهید در گلزار شهدا در جوار بقعه ملاحسن ورزنه برگزار گردید.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود در ادامه افزود: لازم به ذکر است پیکر شهید محمد بوجاری ورزنه پس از ۳۲ سال به وطن بازگشت و در کنار همرزمش شهید فاضلی ورزنه دفن گردید.

حسین اکبر در ادامه بیان کرد: ملاحسن(ره) از علمای بزرگ دین اسلام است که در مقبره و آرامگاه وی در شهر ورزنه قرار دارد و از سوی مردم این شهر نیز دارای احترام زیادی می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا