شهر و جامعهعناوین اخبار

جلسه هم اندیشی حوزه امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،دراین جلسه سعید صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از روسا و کارشناسان بهزیستی شهرستانهای استان اصفهان و همچنین معاون امور اجتماعی و کارشناسان این حوزه به لحاظ زحمات و تلاشهای ایشان در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.
وی هدف از برگزاری این جلسه را هم آموزی و بازآموزی دستوالعمل ها همچنین بررسی مجدد شرح وظایف کارشناسان امور اجتماعی و روسای شهرستانها بعنوان ناظرین بر امور شهرستانها عنوان کرد و گفت : یکی از برنامه های مهم در این حوزه توانمند سازی مددجویان است که شامل ارائه خدمات در جهت توانمندی مددجویان در حوزه های آموزشی، تحصیلی، اقتصادی، فرهنگی، دینی، سلامت و حرفه آموزی است و از حاضرین خواست در این زمینه برنامه ریزی و تلاش خوبی داشته باشند.
در ادامه دکتر صادقی به نظارت مستمر بر مراکز با تاکید و گفت: روسا و کارشناسان بهزیستی شهرستانها باید در خصوص کنترل اصول ایمنی، بهداشتی و اداری در مراکز غیر دولتی بصورت دوره ای بازدید داشته باشند.
وی در پایان سخنانش بر لزوم حسن خلق و حفظ کرامت کارکنان و مددجویان اشاره کرد و افزود: در سالی که از سوی رهبر فرزانه به عنوان« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» معرفی شده است ، نظارت مطلوب و نیز بالابردن سطح کیفیت ارائه خدمات، مستلزم عزم جدی همه کارکنان در سطح استان است.
در ادامه دکتر مرضیه فرشاد معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان ضمن خیر مقدم گویی از عملکرد مطلوب همه روسا و کارشناسان امور اجتماعی بهزیستی شهرستانها در سال ۱۳۹۴ تشکر و قدردانی کرد و ضمن بحث و تبادل نظر به بررسی و آسیب شناسی نقائص عملکردی سال ۹۴ پرداخت.
وی در ادامه درخصوص تبیین استراتژیها و برنامه های سال ۹۵ به ایراد سخن پرداخت و خواستار تلاش و جدیت در راستای اجرای هر چه بهتر این برنامه ها شد.
در پایان این جلسه کارشناسان و روسای شهرستانها پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کرده و مسولین حاضر در این خصوص راهنمائیهائی را ارائه کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا