شهر و جامعهعناوین اخبار

اخذ اسناد جدید برای موقوفات گلپایگان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری اظهار داشت: در راستای حفظ و صیانت از حقوق موقوفات و واقفین نیک اندیش  برای موقوفات و رقبات گلپایگان اسناد جدید و به روز اخذ شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این اقدام در راستای سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر حفظ و حراست از موقوفات و همچنین اجرای امینانه نیات واقفان و تثبیت موقوفات و رقبات صورت گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان در ادامه افزود: این اسناد براساس تعامل سازنده و مثبت بین اداره اوقاف و امور خیریه با اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان و برمبنی قانون اخذ شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری در ادامه بیان کرد: اسناد اخذ شده مربوط موقوفات و رقبات میرزا عبدالکریم، ملاعزیز ا… حسن حافظی(محمد حسین فیضی) و سکینه حسب مصالحه فاطمه می باشد.

وی ادامه داد: مساحت این موقوفات و رقبات ۲۲ هزار متر مربع می باشد و ارزش ریالی آن ها نیز بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان در ادامه گفت: نیات این موقوفات روضه خوانی، ترویج قرآن کریم و… می باشد که اطلاعات و اسناد اخذ شده آن ها در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه نیز به ثبت رسیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا