حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

هتک حیثیت دخترجوان در اینستاگرام/کشف ۱۰۹ کیلو تریاک در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “غلامرضا شهریاری” رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: در پی شکایت دختری جوان مبنی بر اینکه تعدادی از عکس های شخصی و محرمانه او به همراه مطالب غیر اخلاقی در اینستاگرام منتشر شده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی اظهار داشت در اینستاگرام صفحه ای با نام و مشخصات او ایجاد و همراه عکس و شماره تلفن وی مطلبی غیراخلاقی و خلاف واقع درج شده که این امر باعث آبروریزی او و خانواده اش شده است.

سرهنگ شهریاری بیان داشت : با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و جمع آوری ادله دیجیتال ،متهم که از اقوام شاکی بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی های انجام گرفته صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را انتقام جویی به علت اختلافات خانوادگی با همسر وی عنوان داشت.

سرهنگ غلامرضا شهریاری در پایان خاطر نشان کرد: برابر قانون جرائم رایانه ای هر کس بوسیله سامانه های مخابراتی و رایانه ای صوت و تصویر یا فیلم یا اسرار دیگری را بدون رضایت او منتشر نماید یا در دسترس دیگران قرار دهد یا به هر نوعی موجبات هتک حیثیت افراد را فراهم نماید به حبس و جزای نقدی محکوم خواهد شد.

کشف ۱۰۹ کیلو تریاک در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از کشف ۱۰۹ کیلو گرم تریاک طی سه عملیات جداگانه و دستگیری پنج سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا شهریاری” گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “خمینی شهر” حین کنترل خودروهای ورودی به این شهرستان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف و دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در عملیات دیگری که توسط ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت” شهرستان “نائین” انجام شد مقدار ۳۹ کیلو گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون ولوو کشف شد.

شهریاری همچنین از کشف مقدار ۱۰ کیلو گرم تریاک در یکی از جاده های خاکی اطراف ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” خبر داد و اظهار داشت : این مواد توسط ماموران یگان تکاوری اصفهان و در بازرسی از کوله پشتی فردی که به صورت پیاده قصد عبور از ایست و بازرسی را داشت کشف شد.

سرهنگ شهریاری در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع این سه عملیات پنج سوداگر مرگ دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا