پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

آزمون مرحله شهرستانی معارف قرآن کریم خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه اظهار داشت: آزمون مرحله شهرستانی معارف قرآن کریم سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم به صورت همزمان در سراسر استان و در خرداد ماه برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: این آزمون در صبح روز جمعه ۷ خرداد ماه به صورت همزمان در کلیه ۲۴ شهرستان استان اصفهان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: در این آزمون تفسیر سوره یونس(ع) مدنظر است که منبع آن نیز کتاب تفسیر نمونه آیت ا… مکارم شیرازی می باشد و این آزمون ۴۰ سئوال چهارگزینه ای دارد و در صورت انتخاب اشتباه گزینه ها نمره منفی نیز برای فرد به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه خاطر نشان کرد: نفرات برتر و برگزیده این آزمون در مرحله استانی که در ۱۵ مرداد برگزار می شود با یکدیگر به رقابت می پردازند که آزمون استانی از سوره یونس و هود می باشد.

وی در پایان گفت: علاقمندان شرکت در این آزمون در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا