حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

نقص فنی وانت زامیاد مرگ راننده اش را رقم زد/توقیف سواری پژو ۴۰۵ با ۳۴ میلیون ریال خلافی

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “غلامرضا شهریاری” گفت: ماموران پلیس راه “کاشان-اصفهان” ساعت هشت صبح روز گذشته از واژگونی یک دستگاه وانت زامیاد در آزاد راه “امیرکبیر” باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه راننده خودرو جان خود را از دست داده بود.

سرهنگ شهریاری بیان داشت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را نقص فنی از قسمت لاستیک جلوی خودرو اعلام کرده اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در پایان از رانندگان خواست :به مراکز معاینه فنی مراجعه کنید تا از سلامت خودروی خود مطمئن شوید و با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین رانندگی کنید.

توقیف سواری پژو ۴۰۵ با ۳۴ میلیون ریال خلافی

سرهنگ”غلامرضا شهریاری” رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:مأموران پلیس راه “اصفهان-شیراز” حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ را جهت بررسی مدارک راننده متوقف کردند.

وی ادامه داد:در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای ۳۴ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و ۶۳ فقره تخلف حادثه ساز می باشد که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد .

سرهنگ شهریاری بیان داشت : بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط این خودرو سبقت و سرعت غیر مجاز می باشد .

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در پایان اظهار داشت : برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا