عناوین اخبار

برانکو: راه آهن به راحتی تسلیم نمی شود/خانواده ام برای جشن قهرمانی به ایران آمده اند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  ایرنا، برانکو ایوانکویچ روز پنجشنبه در نشستی خبری گفت: در دیدار فردا (جمعه) در برابر راه آهن به طور قطع انتظار یک بازی سخت را داریم، چرا که آنها در دو دیدار گذشته برابر سپاهان به پیروزی رسیدند و برابر استقلال خوزستان نیز استحقاق باخت را نداشتند.

وی ادامه داد: راه آهن هنوز شانس بقا را در لیگ دارد ، بنابراین بازیکنان این تیم بهترین بازی خود را انجام می دهند.
برانکو ضمن تشکر از خبرنگاران و رسانه ها که در طول فصل حامی پرسپولیس بودند گفت: شما با نوشته ها و در باشگاه نیز با تلاش جمعی توانستیم شادی را به هواداران پرسپولیس اعطا کنیم.
وی ادامه داد: در لیگ فوتبال ایران هر تیمی می تواند تیم دیگر را شکست دهد و مانند فصل گذشته تا آخرین ثانیه قهرمان مشخص نخواهد شد و باوجود این که استقلال تهران روی کاغذ شانس قهرمانی دارد، اما به طور منطقی رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان است.
برانکو گفت: در دیدار فردا آقایان کفشگری، کمندانی و خالقی فر را نخواهیم داشت چرا که بعد از مصدومیت صد درصد آماده نیستند. سوای هر نتیجه ای که به دست آید من به بازیکنانم افتخار می کنم ، فصل بسیار عالی را پشت سر گذاشتیم و از این بابت به آنها تبریک می گویم و انتظار داریم فردا نیز مسابقه را با پیروزی پشت سربگذاریم و فصل را به بهترین نحو ممکن به پایان ببریم.
وی در خصوص اظهارات سرمربی تیم راه آهن در مورد این که پرسپولیسی ها گفته اند با گل های زیادی این تیم را شکست می دهند، گفت: من هیچ وقت در مورد تعداد گل حرفی نزدم و هیچ وقت نیز نگفته ام که قهرمانیم و فقط گفتم که تلاش می کنیم قهرمان شویم و هدف ما همیشه پیروزی است و به همین دلیل است که فوتبال محبوب ترین رشته ورزشی است چرا که هیچ قاعده خاصی ندارد.
سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: راه آهن با مربی جدید خود فلسفه بازی خود را تغییر داد و سعی می کنند متفاوت از دیدارهای نیم فصل بازی کنند.
وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد این که برنامه شما در صورتی که راه آهن مانند اتلتیکو مادرید دفاع اتوبوسی داشته باشد، چیست؟، گفت: ما احتمال این موضوع را نیز می دهیم چرا که دیدار این تیم با سپاهان را دیده ایم و بسیار سازماندهی شده و منسجم بازی می کنند و سخت فرصت به تیم می دهند و ما راهکار و فلسفه خودمان را داریم.
وی در خصوص حضور همسر و دخترش نیز گفت: آنها برای دیدن مسابقه فردا به ایران آمده اند تا جشن قهرمانی را در کنار ما باشند.
دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن در هفته سی ام لیگ برتر فردا (جمعه) ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا