پیشخوانعناوین اخبار

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کوراش ساحلی کشور مشخص شدند

دراین مسابقات یک روزه ، ۹۴ کوراش کار برتر در قالب ۱۶ تیم از استان های البرز، کردستان، لرستان، گیلان، سیستان و بلوچستان (یک تیم )، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی و مازندران (۲ تیم) انجمن کوراش ( سه تیم ) شرکت کردند.
این مسابقات در شش وزن برگزار شد و تیم های کوراش خراسان شمالی (الف) با ۲ طلا و ۲ نقره و یک برنز، مازندران (الف ) با ۲ طلا و ۲ برنز و خراسان رضوی (الف) نیز با یک طلا و چهار برنز به ترتیب اول تا سوم شدند.
در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، محمد شیخ الاسلامی از مازندران (الف) اول شد ، علی بصیری از تهران به رتبه دوم دست یافت و محمد خسروی از خراسان شمالی و صالح زوجی از البرز به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم ، قنبرعلی قنبری از خراسان رضوی (الف)، بهنام فروزش فر از خراسان شمالی (الف) و محمد پهلوانلو از کوراش (الف) مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم، محمدمحمدی بریمانلو از خراسان رضوی (الف)، الیاس پاکدل از خراسان شمالی (الف) رتبه های اول و دوم را به دست آورند و علی صادقی از مازندران و مهدی فیضی از خراسان رضوی (الف) به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم، الیاس علی اکبری از خراسان شمالی (الف)، جواد مرادی از خراسان شمالی (ب) به ترتیب اول ودوم شدند و مسعود قوی بازو از خراسان رضوی (الف) و رضا رضاپور از مازندران (الف) به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند .
مقام اول وزن منهای ۹۰ کیلوگرم نیز به مجتبی باغچه بی از خراسان شمالی (ب) رسید ، حامد رشیدی از خراسان شمالی (الف) دوم شد و مقام سوم هم به صورت مشترک به مجتبی زمانی از خراسان رضوی (ب) و مجتبی نیک بین از خراسان رضوی (الف) رسید .
در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم، مسعود حسن زاده از مازندران (الف) ، شایان نصیرپور از تهران اول و دوم شدند و جعفر پهلوانی از خراسان رضوی (الف) و وحید شکری از البرز به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
در این دوره از مسابقات کاپ اخلاق به تیم کوراش چالوس تعلق گرفت ، رضا مهنام مربی درجه یک معرفی شد و مجتبی کاویانپور و علی معلومات هم رده های بعدی مربیگری را در اختیار گرفتند.
رئیس انجمن کوراش ایران به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کوراش ساحلی کشور برای شرکت در مسابقات آسیایی در آبان ماه امسال به ویتنام اعزام خواهند شد.
محمدرضا نصیری نژاد افزود : با توجه به راهیابی این رشته به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی و برگزاری مسابقات در شش وزن ، مدال های زیادی توزیع خواهد شد که در کسب جایگاه تیمی کشورها از اهمیت خاصی برخوردار است.
بیش از سه هزار نفر زن و مرد به صورت حرفه ای در کشور به ورزش کوراش می پردازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا