شهر و جامعهعناوین اخبار

کاندیداهای جشنواره دوازدهم شیخ بهایی تعیین شدند/ ۲۱ شرکت فن‌آفرین به مرحله پایانی جشنواره راه یافتند

در دومین روز برگزاری جشنواره شیخ بهایی ، شورای علمی دوازدهمین جشنواره تشکیل جلسه داد و پس از ارائه  گزارش توسط دبیر جشنواره، نظام داوری و ارزیابی جشنواره دوازدهم به تصویب رسید.

همچنین در این روز ،کارگروه فن آفرینان جشنواره از میان شرکت‌های راه‌یافته به مرحله بازدید حضوری، ۲۱ شرکت را برای ورود به مرحله پایانی جشنواره انتخاب و معرفی کرد . شرکت هایی می توانند در این بخش از جشنواره حضور یابند که علاوه بر فن آوری در تولید محصول و تجاری سازی ،حداقل ۵۱درصد سهام آن متعلق به بخش خصوصی باشد .

طرح های منتخب مرحله نهایی بخش طراحان کسب و کار نیز مشخص شدند

همچنین در این روز ،کارگروه طراحان کسب و کار نیز  از میان ۸۲ طرح راه‌یافته به مرحله داوری ،تعداد۳۸ طرح را برای ورود به مرحله نهایی معرفی کرد ،که از این تعداد۱۹ طرح به مرحله طرح کسب و کار آزاد و ۱۹ نیز به مرحله طرح کسب و کار دانشجویی راه یافتند.

طرح های  کسب و کار که در این مرحله مورد داوری وپذیرش قرار گرفتند ،طرح هایی هستند که علاوه بر استفاده از فن آوری در تولید ،قابلیت تجاری سازی ، عرضه به بازار و سودآوری را دارند.

لازم بذکر است که دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و دومین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی فردا  ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ ،با معرفی برگزیدگان جشنواره به کار خود پایان می دهد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا