شهر و جامعهعناوین اخبار

پیاده روی خانوادگی  خانواده فعالان اقتصادی اصفهان  به مناسب روز جهانی خانواده برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این پیاده روی بیش از ۱۲۰۰ شرکت کننده شامل  اعضای  خانواده فعالان اقتصادی  و علاقه مندان  ورزش همگانی مسیر پل خواجو ،پل جویی ،پل فردوسی را به صورت رفت و برگشت پیمودند.

در پایان این ورزش دسته جمعی به قید قرعه به  ۴۶ شرکت کننده جوایزی از سوی اتاق بازرگانی اصفهان اهدا گردید.

«سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق بازرگانی اصفهان در حاشیه این مراسم گفت:اتاق اصفهان نخستین اتاق بازرگانی است که در راستای مسوولیت های اجتماعی  فعالان اقتصادی کمیسیون تخصصی ایجاد کرده است .

وی افزود:در فرایند توسعه اقتصادی استان ، بنگاههای اقتصادی نمی توانند به محیط اجتماعی پیرامون خود بی تفاوت باشند و از این رو اتاق بازرگانی با  تشکیل این کمیسیون خواستار ایجاد شور و نشاط در فضای  استان بویژه در نزد فعالان اقتصادی و خانواده شان است .

سهل آبادی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تلاش مسوولین استان و کشور برای جاری بودن همیشگی آب در زاینده رود شد و گفت:این رودخانه نقش حیاتی در اقتصاد  استان و همچنین عامل مهم ایجاد شور و نشاط مردم اصفهان دارد و باید این حق به مردم این شهر باز گردد.

وی ضمن تقدیر از تلاش شهردار اصفهان در حوزه خدمات شهری  گفت:همه بخش های دولتی ،خصوصی و شهری با همکاری هم می توانند فضای نشاط آوری  در اصفهان ایجاد کنند  و زمینه برای جذب گردشگران خارجی و توسعه پایدار فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد:اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی تلاش می کند در فضای استان با همکاری استانداری و شهرداری مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی را در فضای دوستی و محبت آمیز  برطرف کند.

در پایان این مراسم کبوترهای  سفید رنگ به مناسب روز جهانی خانواده در  آسمان  رها شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا