شهر و جامعهعناوین اخبار

پروژه عمرانی امامزاده حلیمه خاتون(س) کرکوند تسریع می شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی مبشری اظهار داشت: جلسه ای با حضور معاون فرماندار شهرستان مبارکه، اعضاء شورای شهر کرکوند و شهردار کرکوند در محل شهرداری کرکوند تشکیل شد که در این نشست روند اجرای پروژه عمرانی امامزاده حلیمه خاتون(س) مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در این نشست به اجرای سریعتر پروژه های عمرانی این امامزاده واجب التعظیم براساس طرح جامع این امامزاده مورد تاکید قرار گرفت.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در ادامه افزود: احداث دیوارهای ضلع غربی این امامزاده عظیم الشان براساس نقشه هایی که در گذشته تهیه شده و مورد تایید دفتر فنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز قرار گرفته است در دستور کار قرار داده شد.

علی مبشری در ادامه بیان کرد: همچنین در این نشست احکام اعضاء هیئت امناء این امامزاده بزرگوار جهت یک دوره فعالیت یک ساله دیگر تمدید و به آن ها داده شد که شهردار شهر کرکوند نیز از اعضاء هیئت امناء این آستان مقدس می باشد.

وی در ادامه گفت: نسب این امامزاده بزرگوار بنا به اعتقاد بزرگان و معتمدین محل به حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) می رسد و آستانه مقدس امامزاده حلیمه خاتون (علیها السلام) در شهرستان مبارکه، شهر کرکوند، خیابان امامزاده حلیمه خاتون (علیها السلام) واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا