شهر و جامعهعناوین اخبار

تعداد ۶۹۰ نفر در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم فریدن ثبت نام کردند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرشید هاشمی اظهار داشت: همزمان با آغاز پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم تعداد ۶۹۰ نفر در شهرستان فریدن ثبت نام کردند که مشخصات تمام این افراد در سامانه جامع سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: سهمیه که در سال ۹۵ از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه برای شهرستان فریدن اعلام شده بود ۶۸۰ نفر بود که تا کنون ۶۹۰ نفر در پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم ثبت نام کرده اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن در ادامه افزود: این دوره از اردیبهشت ماه آغاز شده که از طرف مردم مومن و ولایتمدار شهرستان مورد توجه بسیاری از قرآن آموزان و عاشقان قرآن قرار گرفته است.

فرشید هاشمی در ادامه بیان کرد: سهمیه این شهرستان در سال گذشته ۴۶۶ نفر بود که امسال به ۶۸۰ نفر افزایش پیدا کرده است و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن نیز در سال ۹۵ برای برگزاری پنجمین دوره طرح ملی حافظان قرآن کریم از ۱۴ مربی قرآنی و مشارکت ۱۱ مرکز فرهنگی و قرانی بهرمند می باشد.

وی ادامه داد: همچنان افراد علاقمند به شرکت در این دوره می توانند به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن مراجعه نمایند و یا به سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به نشانی مراجعه نمایند و ثبت نام کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن در پایان گفت: حضور جهت شرکت در کلاس های قرآنی برای عموم آزاد است و کلیه قرآن آموزان و علاقمندان می توانند به صورت رایگان در این دوره و کلاس های قرآنی آن شرکت نمایند.

انتهای پیام/

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا