پیشخوانعناوین اخبار

جهت گسترش و ترویج قرآن کریم تفاهم نامه ای در استان اصفهان منعقد شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: در راستای تربیت حافظان قرآن کریم و همچنین جهت ترویج و گسترش قرآن کریم تفاهم نامه ای فیمابین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و اتحادیه موسسات قرآنی، مردم استان اصفهان منعقد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این تفاهم نامه فیمابین حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و حسین خاکسار مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی، مردم استان اصفهان منعقد شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: این تفاهم نامه با هدف و رویکرد برگزاری گسترده و وسیع پنجمین دوره ملی تربیت حافظان قرآن کریم در سطح استان اصفهان و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری(حفظ ا… تعالی) جهت آموزش و تربیت حافظان قران کریم و برگزاری مسابقات قرآن کریم بین این دو نهاد منعقد شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه بیان کرد: در این تفاهم براستفاده طرفین از ظرفیت های یکدیگر در جهت ترویج فرهنگ قرآن کریم در سطح جامعه با محوریت بقاع متبرکه تاکید شده است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای تقویت جامعه قرآنی در این تفاهم نامه مقرر شده تا نشست های تخصصی فیمابین کارشناسان فرهنگی و قرآنی طرفین برگزار شود و بسترهای مناسب را در جهت بست و گسترش فعالیت های قرآنی در قالب کارگروهی در سطح استان مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا