شهر و جامعهعناوین اخبار

راه‌اندازی «تونل آکواریوم» ماندگاری گردشگران در اصفهان را افزایش داد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، رسول زرگرپور در حاشیه آئین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه گردشگری اصفهان با حضور در غرفه شبکه اطلاع‌رسانی شهر اصفهان با اشاره به پیگیری‌های یک ساله خود برای راه‌اندازی خط  پایه مسافرت‌های خارجی در اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه دراین زمینه دو شرکت «جی» و «نسیم» اعلام آمادگی کرده و در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه این شرکت‌ها مجور فعالیت را دریافت کرده و با پایان یافتن دوره آموزشی برای کادر پرواز آغاز به کار خواهند کرد، ادامه داد: شاید فعالیت یکی از این خطوط امکان‌پذیر نباشد اما به طور قطع یکی از این شرکت‌ها در شش ماهه نخست امسال فعال خواهند شد.

استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه نبود کادر پرواز نیز در اصفهان مشکل‌آفرین شده است، افزود: این مشکل در بسیاری دیگر از استان‌های کشور نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی خطوط پایه سفرهای خارجی در اصفهان می‌تواند کمک قابل توجهی به صنعت گردشگری داشته باشد.

زرگرپور در بخش دیگری از صحبت‌های خود ایجاد جاذبه‌های جدید گردشگری در شهر اصفهان را زمینه‌ساز ماندگاری گردشگران عنوان کرد و تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه‌هایی همچون آکواریوم بزرگ اصفهان در نوروز ۹۵، ماندگاری گردشگران در شهر اصفهان را افزایش داد.

وی با بیان اینکه میزان بازدید گردشگران از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری جدید ایجاد شده در شهر اصفهان بیش از آثار میراثی بوده است، افزود: با ساخت آکواریوم اصفهان، میزان جذب گردشگر به این مکان تفریحی نسبت به بناهای تاریخی بیشتر شده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا