شهر و جامعهعناوین اخبار

روابط عمومی شهرداری اصفهان در جشنواره روابط عمومی‌ها خوش درخشید

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، بیستمین سالگرد تاسیس انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان و یازدهمین جشنواره برترین روابط عمومی‌های استان اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان با حضور شهردار اصفهان برگزار و از روابط عمومی‌های برتر در استان اصفهان تجلیل شد.

در این جشنواره، شهرداری اصفهان توانست با اختصاص چهار تندیس و لوح تقدیر در بخش‌های مختلف در میان سایر دستگاه‌ها خوش درخشید؛ شهرداری اصفهان در بخش تبلیغات و انتشارت و بخش مراسم و  مناسبت‌ها، بخش اطلاع‌رسانی و مستندسازی تندیس‌های برنز و طلایی را از آن خود کرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان نیز در حاشیه برگزاری یازدهمین جشنواره برترین روابط عمومی‌های استان اصفهان با اشاره به سخنان شهردار اصفهان مبنی بر اینکه در شهرداری اصفهان دانش‌محوری صدای بخش‌های مختلف است، گفت: دانش‌محوری در روابط عمومی شهرداری اصفهان نیز به عنوان شعار برنامه‌ها قرار گرفته و بر همین اساس نیز برنامه‌های سال ۹۵ را تدوین کرده‌ایم.

هادی نباتی‌نژاد بیان کرد: بدون شک حرکت و هم‌صدایی در بخش‌های مختلف شهرداری زمینه پیشرفت و تعالی شهر را به همراه خواهد داشت و تلاش ما نیز بر این است تا بر همین اساس حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌هایی که تدوین و در حال اجراست، روابط عمومی شهرداری اصفهان نیز در تمامی ادارات خود بر این باور است که با همین رویکرد فعالیت داشته باشد و در این خصوص نیز در حال تدوین برنامه‌های جدید رسانه‌ای است.

نباتی‌نژاد اضافه کرد: من بر این باورم که با نقد و دانش‌محوری، کارها پیش می‌رود و در حوزه کاری خود تاکنون از نقد سازنده و مسئولانه نیز استقبال کرده‌ام.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا