حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

زندان عاقبت وکالت ۵۰۰ میلیون ریالی وکیل قلابی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “جهانگیر کریمی”معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده ای مبنی بر کلاهبرداری با جعل عنوان وکیل دادگستری موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد فردی با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری اذعان داشته از طریق ارتباط نزدیک با قضات قادر به حل و فصل غیر قانونی پرونده ها است که با این شگرد توانسته دو نفر را فریب داده و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از آنان کلاهبرداری کند.

وی تصریح کرد: متهم پس از دریافت وجه مورد نظر متواری شده و مالباختگان نیز هیچ اثری از وی در دست نداشتند تا اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از انجام اقدامات تخصصی صورت گرفته طی عملیاتی ضربتی مخفیگاه این فرد شیاد را شناسائی شده و طی هماهنگی با مقام قضایی او را دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: در این رابطه متهم همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: شهروندان باید بدانند که هیچ فردی قادر نیست پرونده های قضایی را از راه های غیر قانونی و دورزدن قانون حل و فصل نماید و قطعاً کسانی که با این گونه ادعاهای واهی به آنان مراجعه می کنند قصد سرکیسه کردن و کلاهبرداری از انان را دارند که توصیه می کنیم شهروندان در مواجهه با چنین افرادی سریعاً موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا