شهر و جامعهعناوین اخبار

روابط عمومی ها نقش ویژه در امنیت و احساس امنیت مردم دارند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “جهانگیر کریمی” در یازدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی با بیش از ۱۰۰ ماموریت به نوعی با تمام انسان ها از بدو تولد تا پایان زندگی آنها در ارتباط است و در راستای انجام ماموریت خود نیز نیازمند است که با اقشار مختلف مردم و همچنین نهادها، سازمان ها و دستگاه های مختلف کشور ارتباط داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به عنوان روابط عمومی نیروی انتظامی پرداخت و گفت: نیروی انتظامی طی چند سال اخیر با تغییر در ساختار و رویکرد خود، به دنبال جذب مشارکت های عمومی و استفاده از نظرات، پیشنهادها و انتقادهای مردم و بهره گیری از توان، ظرفیت و استعداد افراد جامعه است و در همین راستا پلیس معتقد است برای اداره بهتر جامعه باید فرهنگ جذب مشارکت عمومی به یک باور جمعی در بین تمامی دستگاه ها و سازمان ها تبدیل شود.

سرهنگ کریمی گفت: امروز تمام سازمان ها و دستگاه ها به نوعی به دنبال این هستند که کالای سازمان خود را به جامعه به نحو مطلوب عرضه کنند که البته برای اینکه بتوانند در کار شان موفق باشند باید از طریق بخشی به نام روابط عمومی با تمام آحاد جامعه و همچنین سازمان ها و دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کنند.

این مقام انتظامی افزود: کالای نیروی انتظامی برای جامعه نیز احساس امنیت است که برای این منظور نیازمند ارتباط با روابط عمومی تمام دستگاه ها است زیرا روابط عمومی ها با جایگاه مهم و حساسی که دارند می توانند نقش ویژه ای در امنیت و احساس امنیت جامعه داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: نبود یک روابط عمومی قوی و باثبات نه تنها باعث عدم موفقیت و شکست سازمان می شود بلکه جامعه را با نوعی نارضایتی و ناامنی روبرو خواهد کرد و از این روست که به نقش بی بدیل روابط عمومی ها در حفظ احساس امنیت و آرامش جامعه پی برد.

این مقام انتظامی گفت: از طرفی ارتباط و تعامل روابط عمومی دستگاه ها با نیروی انتظامی که تامین کننده امنیت کشور است می تواند به ارتقای هرچه بهتر امنیت و کاهش، آسیب ها و چالش های موجود در جامعه کمک شایانی نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا