پیشخوانعناوین اخبار

جام جهانی کشتی فرنگی شیراز/ ایران با اقتدار فینالیست شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ، در این دیدار که روز جمعه از گروه B در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز و با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، تیم ایران در مجموع با نتیجه هفت بر یک برابر ترکیه به پیروزی دست یافت.

بدین ترتیب تیم ایران گروه از B به عنوان تیم نخست به همراه تیم روسیه که صدرنشین گروه A شد، راهی فینال شدند تا تکلیف قهرمان جام سی و چهارم امروز عصر (جمعه) مشخص شود و تیم های ترکیه و قزاقستان هم برای کسب سکوی سوم با هم پیکار می کنند.
در وزن ۵۹ کیلوگرم، مهرداد مردانی برابر شریف یاکوپ کولیچ با نتیجه هشت بر صفر پیروز شد، در ۶۶ کیلوگرم هم مهدی زیدوند با برتری قاطع ۱۰ بر یک کونال را مغلوب کرد، در ۷۱ کیلوگرم هم عظیم گرمسیری پنج بر یک سلجوق جان را از پیش رو برداشت و در ۷۵ کیلوگرم هم سامان عبدولی به برتری هشت بر صفر برابر عثمان گوشه دست یافت .
همچنین در ۸۰ کیلوگرم نیز رامین طاهری با نتیجه چهار بر صفر دوگان کوکتاس را شکست داد، در ۸۵ کیلوگرم حسین نوری سه بر صفر کانسلو ایلدیم را شکست داد در ۹۸ کیلوگرم مهدی علیاری چهار بردو مغلوب دوگان ایلماز شد و در ۱۳۰ کیلو گرم هم بشیر باباجانزاده هفت بر صفر علی نایی ارسلان را شکست داد.
تیم های روسیه، بلاروس، آلمان و قزاقستان در گروه یک و جمهوری آذربایجان، اوکراین، ترکیه و ایران هم در گروه ۲ قرار دارند.
سی و چهارمین دوره رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی امروز (جمعه) در ساعت ۱۷ در سالن شهید آیت الله دستغیب با تعیین تیم قهرمان پایان می یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا