پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

باند مخوف سرقت مسلحانه، قتل ، شرارت و آدم ربایی در اصفهان و تهران منهدم شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سردار “عبدالرضا آقاخانی” ، فرمانده انتظامی استان اصفهان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با اشرار ،اراذل و اوباش ماموران پلیس امنیت عمومی و کارآگاهان پلیس آگاهی با اشرافیت کامل پلیسی خود توانستند اعضای  باندی که در زمینه سرقت مسلحانه، شرارت، آدم ربایی و قتل فعالیت داشتند را شناسایی و منهدم کنند.

وی افزود: اعضای این باند پس از اینکه در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه در درگیری مسلحانه یک نفر از شهروندان را در منطقه “زینبیه” به قتل رسانده و متواری شده بودند سرانجام پس از پنج روز از حادثه مذکور مخفیگاه آنان طی یک عملیات منسجم و هماهنگ در شهرستان سمیرم شناسایی و ماموران با همکاری و مشارکت نیروهای نوپو یگان ویژه اصفهان وارد عمل شده و ضمن درگیری دو نفر از آنان به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر از جمله سردسته باند دستگیر شدند.

سردار آقاخانی گفت: همزمان با این عملیات ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات این فرماندهی مخفیگاه باقیمانده این باند را در منطقه فارسیان چهار محال و بختیاری شناسایی و سه تن دیگر از آنان را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: از این متهمان چهارقبضه سلاح سرد شامل قمه و قداره و چاقوهای نامتعارف به همراه یک قبضه اسلحه کلاشینکف، دو قبضه اسلحه وینچستر ، یک قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی فشنگ و مهمات جنگی کشف شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان که در سنین بین ۲۷ تا ۳۰ سال هستند و طی ۱۰ سال گذشته در استان های اصفهان و تهران به اعمال مجرمانه ای از قبیل سرقت مسلحانه طلافروشی، سرقت به عنف، شرارت، آدم ربایی، قتل و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان مرتکب شده و سردسته این باند نیز دارای هشت فقره سابقه سرقت بوده است که به لطف خدا و همت ماموران نیروی انتظامی پرونده این باند برای همیشه بسته شد.

سردار آقاخانی با تقدیر از همکاری و همراهی صمیمانه دستگاه قضایی با پلیس در اجرای دقیق و موفقیت آمیز این ماموریت گفت: اجرای این عملیات نشان داد که دستگاه قضایی و مجموعه پلیس استان با قاطعیت وجدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می کند و انشاء الله خرداد ماه، ماه سیاهی برای اراذل و اوباش و اشرار خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا