پیشخوانعناوین اخبار

 دیدار تراکتورسازی و النصر رایگان شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا، از تارنمای باشگاه تراکتورسازی، دو تیم در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰ سه شنبه ۴ خرداد در ورزشگاه ۷۰ هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

هواداران به‌عنوان یار دوازدهم تیم تراکتورسازی همواره پشتیبان و یار و یاور تیم بودند و اگر تراکتور تاکنون به موفقیت‌هایی دست‌یافته است مرهون حضور پرشور هواداران بوده است.
باشگاه تراکتورسازی نیز تصمیم گرفت در راستای تکریم هواداران و ارج نهادن به زحمات این سرمایه‌های اصلی تیم با تقبل هزینه ها تماشای این دیدار را رایگان کند تا بازهم یار دوازدهم در کنار سرخ پوشان باشد تا بازیکنان با قدرت بیشتری در زمین مسابقه به ایفای نقش بپردازند.
این امر با پیشنهاد مدیرعامل باشگاه و نظر مثبت عوامل مربوط به برگزاری بازی صورت گرفت.
طبق برنامه ریزی انجام شده، هواداران فهیم تیم تراکتورسازی تبریز می توانند با مراجعه به گیت های فروش بلیت استادیوم یادگار امام، بلیت خود را به صورت رایگان دریافت کنند
بلیت های این دیدار به ازای هر نفر یک عدد از طریق گیت ها واگذار می شود و بنابه قوانین AFC از ورود هواداران بدون بلیت به استادیوم ممانعت بعمل خواهد آمد از این رو از عموم هواداران فهیم تیم تقاضا می گردد از ساعات اولیه بازشدن درب ها به استادیوم مراجعه کنند تا بدون مشکل وارد استادیوم شوند.
طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال اسیا به تعداد سکوهای استادیوم برای این بازی بلیت فروشی خواهد شد.
گیت های استادیوم از ساعت ۱۴ روز سه شنبه بلیت های این دیدار را به صورت رایگان توزیع می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا