بازار‌های مالی ، بورس و بانکپیشخوانعناوین اخبار

جزییات و زمان عرضه اولیه سومین شرکت فرابورسی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اقتصادنیوز، در پی عرضه اولیه دیروز ۱۰ درصد معادل ۳۰ میلیون سهم سرمایه گذاری مسکن الوند با قیمت ۲۲۰ تومانی هرسهم ، عرضه اولیه پنج درصد سهام شرکت حمل ونقل ریلی پارسیان که زیرمجموعه کوچک پارسان است مشخص و جزییات سومین عرضه اولیه سال اعلام شد.

حمل ونقل ریلی پارسیان درحالی از ۱۹ اردیبهشت ۹۵ در بازار دوم فرابورس درج نماد شده و در نوبت عرضه اولیه سهام قرار گرفته بود که مقرر شده شنبه آینده ۸ خرداد ۵ درصد این شرکت واگذار شود.

بنابر گزارش ملت بازار، این عرضه شامل تنها پنج میلیون سهم بوده و سه میلیون برای کشف قیمت و دو میلیون برای معامله‌گران آنلاین تخصیص یافته است. سهمیه هر کارگزار با همه شعب نیز ۳۰ هزار سهم بوده و صندوق های سرمایه‌گذاری هم نمی‌توانند اقدام به خرید سهام این شرکت کنند.

«حپارسا» در حالی به عنوان هفتاد و یکمین شرکت در گروه حمل و نقل‌، انبار ‌داری و ارتباطات درج شده که اطلاعات محدود این شرکت حکایت از آن دارد بیش از ۹۱٫۸ درصد سهام توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان متعلق به هلدینگ نفت و گاز پارسیان بوده و ۷٫۷ درصد هم در اختیار سرمایه گذاری حمل و نقل تامین است.

سرمایه اسمی شرکت حمل ونقل ریلی پارسیان هم ۱۰ میلیارد تومان و سال مالی آن ۳۱ شهریور است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا