پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

استقبال از غرفه فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران وبه نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، رئیس مرکز فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به حضور مرکز فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان در پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری کشور اظهار کرد: این مرکز با هدف استفاده از تجربیات شرکت‌های دانش‌بنیان و افرادی که دارای دانش فناوری‌های نوین در حوزه شهری بودند در این نمایشگاه حضور یافت.
محمدرضا نیلفروشان با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته در این نمایشگاه مذاکرات خوبی در حوزه‌های مختلف در غرفه مرکز فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان انجام شده است، افزود: اکثر این مذاکرات حول موضوعاتی همچون انرژی‌های نو، فناوری‌های نوین بازیافت، کاربرد اپلیکیشن‌های تلفن همراه در مدیریت شهری، حمل و نقل پاک، زیرساخت های شهر هوشمند، کاربرد نانو در رنگ‌آمیزی شهری و کاربرد رنگ‌های افلکتور در حوزه شهری بوده است.
وی معرفی برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری در اصفهان را از دیگر اهداف حضور این مرکز در پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری کشور عنوان کرد و افزود: در این زمینه با برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان و شهرداری‌های سطح کشور مذاکراتی را داشتیم.
رئیس مرکز فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان همچنین به استقبال خوب بازدیدکنندگان پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری کشور از غرفه فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان اشاره و بیان کرد: تعدادی از شهرداران کلانشهرها، مسئولانی از وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری از این غرفه بازدید کردند.
در پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری کشور که از ۳ تا ۵ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت داخلی و ۱۰ شرکت خارجی برگزار شد جدیدترین و نوین‌ترین صنایع، دستگاه‌ها، ماشین‌آلات و دستاوردها و تولیدات در حوزه مدیریت شهری و خدمات شهری ارائه شد./۷

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا