حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۱۴۲ کیلو تریاک و حشیش در “اصفهان”/دستگیری برادران شیشه فروش در “اصفهان”

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران وبه نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ “جهانگیرکریمی”  گفت: ماموران یگان تکاوری اصفهان حین گشت زنی در محور “ابرکوه – اسفندران” به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی ادامه داد: راننده این خودرو به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و اقدام به فرار کرد که در یک عملیات منسجم خودرو متوقف شد.

سرهنگ کریمی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ، ۶۹ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش و ۷۳ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: در این زمینه دو سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر را در اولویت کاری خود قرار داده و با این افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد .

دستگیری برادران شیشه فروش در “اصفهان”

فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از دستگیری دو برادر که در مغازه میوه فروشی خود اقدام به فروش و توزیع شیشه می کردند و کشف ۶۴۰ گرم شیشه خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه دو بردار در پوشش مغازه میوه فروشی اقدام به توزیع شیشه می کنند ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام یکسری تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع با مقام قضائی هماهنگ شده و به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ یاردوستی بیان داشت: در بازرسی از مغازه این دو بردار مقدار ۶۴۰ گرم شیشه که به طور حرفه ای داخل مغازه جاساز شده بود کشف شد .

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا