شهر و جامعهعناوین اخبار

ستاد هماهنگی و برنامه ریزی بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) استان تشکیل جلسه داد.

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان ،اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد ارتحال امام خمینی (ره ) صبح امروز به ریاست جمشید نژاد معاون سیاسی اجتماعی استاندار و با حضور اعضاء برگزار گردید .

معاون سیاسی اجتماعی استاندار در این جلسه بر برنامه ریزی مناسب و رفع نواقص احتمالی و تقویت نقاط قوت سالهای گذشته و  اعزام  آبرومندانه زائرین تأکید نمود .

وی مباحث ایمنی و امنیتی زائرین را بسیار مهم توصیف و ابراز امیدواری کرد : با تدابیر اندیشیده شده و با استفاده از تجارب سفرهای سالهای گذشته این اعزامها بدون حادثه و با ایمنی و امنیت کامل انجام شود .

جمشید نژاد همچنین در بحث فرهنگی خواستار تهیه بسته به عنوان سوغات فرهنگی برای زائرین پاکستانی شد و افزود : رابطین فرهنگی  به جهت تأثیر گذاری و استفاده بهتر این سفر معنوی ، با استفاده از ظرفیت های موجود در میان کاروانهای استان فعال باشند .

وی در ادامه از برگزاری مجالس درون استانی بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد خبر داد و افزود: محافل داخل استان برای هر شهرستان متناسب با فرهنگ بومی آن شهرستان با محوریت فرمانداریها پیش بینی شده است  .

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در پایان خواستار هماهنگی و همکاری دستگاههای ذیربط برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر این مراسم شد .

سرهنگ فقیری مسؤل ستاد سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) نیز در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده تاکنون، گفت : امسال تعداد ۲۳۲۵ نفر از مشتاقان زیارت مرقد مطهر امام (ره)از شهرستان های مختلف استان بر اساس سهمیه پیش بینی شده با حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با آرمانهای ایشان تجدید میثاق خواهند کرد .

مسؤل ستاد سالگرد ارتحال حضرت امام با اعلام آمادگی کامل جهت اعزام افراد به این مراسم معنوی افزود : اعزام ها به صورت ۵۰۰ نفر ریلی و مابقی به وسیله اتوبوس خواهد بود .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا