عناوین اخبار

اعلام شرایط ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا،حسین توکلی اظهار داشت: اطلاعیه در نشریه پیک سنجش فردا نیز منتشر می‌شود و بر اساس آن ثبت نام برای آزمون مذکور از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از روز سه‌شنبه یازدهم خرداد‌ماه آغاز می‌شود و در روز سه‌شنبه هجدهم خرداد‌ماه پایان می‌پذیرد.
وی گفت: تمامی متقاضیان ضرورت دارد در این مهلت با توجه به اطلاعیه منتشره و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
توکلی یادآور شد: دفترچه راهنمای آزمون نیز همزمان با آغاز ثبت نام روی سایت سازمان قرار می‌گیرد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: پذیرش دانشجو برای تعداد ۷۰ رشته امتحانی متعاقب جدول مندرج در اطلاعیه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته در این آزمون صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در ۵۰ رشته امتحانی از ۷۰ رشته امتحانی براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد که اطلاعات آن در دفترچه راهنما درج می‌شود.
توکلی ادامه داد: پذیرش دانشجو در ۲۰ رشته امتحانی دیگر نیز از طریق برگزاری آزمون صورت خواهد گرفت و کارت شرکت در آزمون این ۲۰ رشته امتحانی ازروز سه‌شنبه نوزدهم مرداد‌ماه روی سایت قرار می‌گیرد و داوطلبان ضرورت دارد تا ساعت ۲۴ پنج‌شنبه ۲۱ مرداد‌ماه به سایت مراجعه کنند و نسبت به دریافت پیرینت کارت اقدام کنند.
وی در مورد زمان برگزاری آزمون نیز گفت: آزمون مذکور در عصر روز جمعه ۲۲ مرداد‌ماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا