حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

توقیف کالاهای قاچاق در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران وبه نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ”رضاعرب عامری” گفت: ماموران انتظامی شهرستان لنجان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی از این خودرو بازرسی بعمل آمد که مقدار ۱۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم برنج قاچاق فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سرهنگ عرب عامری ارزش این محموله را ۷۰۰ میلیون ریال دانست و بیان داشت : در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان در پایان خاطر نشان کرد:قاچاق کالا به اقتصاد کشور و تولیدات داخلی ضربات جبران ناپذیری وارد خواهد کرد و نیروی انتظامی با این مفسدان اقتصادی برخورد قانونی خواهد کرد.

توقیف تریلر قاچاق سه میلیاردی در اتوبان “کاشان-قم”

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “کاشان” از توقیف یک دستگاه تریلی ولوو قاچاق در اتوبان “کاشان- قم” خبر داد.

سرهنگ کارآگاه “مهدی پورغلامحسین” اظهار داشت: بدنبال دریافت اخباری مبنی بر تردد یک دستگاه تریلر ولوو قاچاق در اتوبان “کاشان-قم” ماموران انتظامی شهرستان “کاشان” بلافاصله وارد عمل شدند.

وی ادامه داد:ماموران این خودروی قاچاق را در اتوبان “کاشان-قم” شناسایی و در یک عملیات منسجم متوقف کردند.

سرهنگ مهدی پورغلامحسین ارزش این خودرو را سه میلیارد ریال دانست و اضافه نمود:در این خصوص پرونده تشکیل و راننده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان “کاشان” در پایان خاطر نشان کرد: پدیده شوم قاچاق موجبات بیکاری جوانان را در پی خواهد داشت و کارکنان پلیس این شهرستان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، مبارزه قاطع با این پدیده را در دستور کار خود دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا