دسته‌بندی نشده

کاروان پیاده زائران مرقد امام خمینی(ره) میهمان بقاع متبرکه استان اصفهان هستند

 

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار داشت: عروج ملکوتی امام خمینی(ره) مصداق«تُعِزّ مَنْ تَشَاء وَتُذِلّ مَنْ تَشَاء» است خدا او را در دنیا عزیز و کبیر کرد و رهبر و مرشد قرار داد تا او را ببینیم و راه را بیابیم ما هرآنچه که داریم از پیر و مرشد خود حضرت امام خمینی(ره) داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: اینک مرقد پاک امام امت، پناهگاه دل های داغدار و جان های بی قرار و چشم های اشکبار است و سخنان ماندگار و جاودانه امام خمینی(ره)، نه تنها در” صحیفه نور”، بلکه “در صفحه جان” هر شیفته صادق و با معرفت است که قدر آن گوهر تابناک را می شناسد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: در همین راستا این اداره تدابیری اندیشیده است و امکانات لازم را فراهم نموده تا بتواند به نحو شایسته ای میزبان کاروان های  زائران و عاشقان مرقد مطهر امام خمینی(ره) باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه بیان کرد: امسال نیز همچون سال گذشته امامزاده سید الکریم(ع) دولت آباد، امامزاده آقا علی عباس(ع) بادرود و امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل و دیگر بقاع متبرکه سراسر استان میزبان کاروان هایی هستند که با پای پیاده به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) در حال حرکت می باشند.

وی ادامه داد: این کاروان ها را عاشقان امام خمینی(ره) تشکیل می دهند که در دانشگاه امیر المومنین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول به تحصیل هستند و اداره اوقاف و امور خیریه میزبان این عزیزان می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا