حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۲۸۵ کیلو تریاک و حشیش در “اصفهان”

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “جهانگیرکریمی” گفت: ماموران انتظامی استان اصفهان طی ۴۸ ساعت گذشته و در هشت عملیات جداگانه موفق شدند مقدار ۲۸۵ کیلو و ۶۳۰گرم تریاک و حشیش را کشف و ۱۴ سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان “مبارکه” در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان در محور “مجلسی” مقدار ۸۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک ، در بازرسی از یک سواری آردی در محور “بروجن” مقدار ۵۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و ماموران یگان تکاوری در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ در محور “شهرضا” مقدار نه کیلو و ۱۸۰ گرم تریاک را کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: همچنین مقدار ۴۷ کیلو تریاک توسط ماموران انتظامی شهرستان “نائین” در بازرسی از یک دستگاه خودروی سمند ، ۳۹ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ توسط ماموران انتظامی شهرستان “کاشان” و ۱۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش توسط ماموران ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” کشف شد.

سرهنگ کریمی اظهار داشت : مقدار ۲۹ کیلو گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری و مقدار نه کیلو و ۱۰۰ تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در ایست و بازرسی شهید “شرافت” شهرستان “نائین” کشف شد.

کریمی بیان داشت : در مجموع عملیات های فوق تعداد هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و ۱۴ سوداگر مرگ جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به شدت مبارزه خواهدکرد و اجازه جولان و فعالیت به آنها نخواهد داد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا