عناوین اخبار

کی روش: فوتبال ایران غرق شده است!

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا، «کارلوس کی روش» عصر روز دوشنبه در گفت وگو با رادیو ورزش، اظهار داشت: در فوتبال برنامه ریزی براساس برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت انجام می شود که متاسفانه اکنون هنوز درگیر برنامه کوتاه مدت خود هستیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مهدی تاج و اعضای جدید هیات رئیسه فدراسیون به فکر برطرف شدن مشکلات باشند، افزود: در شرایط فعلی زمان را از دست می دهیم و باید بهترین تصمیمات را داشته باشیم تا برای نخستین دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل قطر به آمادگی مطلوبی برسیم.
کی روش که همواره از شرایط فوتبال ایران شکایت دارد، بیان داشت: در فوتبال معجزه رخ نمی دهد و نمی توان تیم ملی را یکباره به سوی جوانگرایی و تغییراتی اساسی برد.
به گفته وی در نخستین گام باید تجربه بین المللی بازیکنان را با حضور در دیدارهای تدارکاتی و اردوهای خارج از کشور افزایش داد.
وی در خصوص اینکه مدعی شده بود می تواند تیم ملی ایران را به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۱۸ برساند، تغییر موضع داد و گفت: اکنون برای این مساله دیر شده است و من یک سال و نیم قبل مساله فوق را مطرح کرده بودم.
کی روش با ادعای اینکه هیچ فردی در حدود دو سال اخیر به صحبت های او توجهی نکرده است، افزود: برای اقدامات زیرساختی زمان را از دست داده ایم و اکنون تنها باید به موفقیت در مقدماتی جام جهانی فکر کنیم.
وی در مورد انتقاداتی که از روش تدافعی تیم ملی مطرح می شود با ادبیات پرخاشگرانه جواب داد و عنوان کرد: این صحبت ها را افرادی مطرح می کنند که تفاوت توپ فوتبال با دیگر چیزها را نمی دانند و اصلا حرف آنان برایم مهم نیست!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: هر تیمی با داشته های خود در زمین بازی می کند و اگر رونالدو، مسی، گرت بیل و سوارز را داشته باشید به طور یقین فوتبال متفاوتی ارائه می کنید.
وی در ادامه صحبت های عجیب خود خطاب به منتقدان، گفت: رسانه ها پل ارتباطی تیم ملی با مردم هستند و باید واقعیت گرا باشند که بازیکنان ایران با کمترین امکانات و در بدترین شرایط نیز بهترین عملکرد را داشته اند. معتقدم که رسانه های جمعی باید برخی منتقدان دروغگو را به مردم کشورشان معرفی کنند.
کی روش در مورد دیدار با مقدونیه، گفت: نمایش خوبی داشتیم و فرصت های متعدد گلزنی به دست آوردیم. البته باید در خصوص از دسترفتن فرصت های گل تلاش و برنامه ریزی داشته باشیم.
وی همچنین در مورد دیدار فردا شب با قرقیزستان نیز، عنوان کرد: در این دیدار با حضور نفرات جوان، بای متفاوتی ارائه می دهیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا