پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

ویژه برنامه «اینجا اصفهان» میزبان سحرهای ماه رمضان اصفهانی‌ها می‌شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، امسال در هفته نکوداشت اصفهان، برنامه سیمای شهر که مدت‌ها از شبکه اصفهان پخش می‌شد و فعالیت‌های شهرداری اصفهان را پوشش می‌داد، با تعامل و همکاری مدیران صدا و سیمای مرکز اصفهان به «اینجا اصفهان» تغییر نام داد و فرم و محتوای آن کاملا تغییر یافت.

این تغییر در پی جلسات مختلف با کارشناسان رسانه و مدیران صدا و سیما انجام شد و «اینجا اصفهان» از آغاز هفته نکوداشت اصفهان (اردیبهشت ماه) با حضور مردم در فضای میدان تاریخی نقش جهان به روی آنتن شبکه پنج اصفهان رفت و در این مدت نیز مخاطبان بسیار زیادی را جذب کرد.

پخش دو قسمت از برنامه از شبکه یک سیما، آیتم‌های جذاب، حضور هنرمندان، بازیگران و خواننده‌های مطرح کشوری و استانی و برگزاری در فضای باز میدان امام (ره) سبب شد تا اینجا اصفهان هر شب شهروندان زیادی را را به میدان امام بکشاند و استقبال از این برنامه در تلویزیون هم روز به روز بیشتر شود.

اما با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تغییر در کنداکتور برنامه‌های سیمای مرکز اصفهان، از امشب برنامه اینجا اصفهان در زمان سحر از شبکه اصفهان پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در این زمینه گفت: با تعامل و همکاری خوب سیمای مرکز اصفهان، ویژه برنامه اینجا اصفهان از ساعت ۳ بامداد با اجرای آقای حمید راستی از شبکه اصفهان در طول ماه مبارک رمضان به روی آنتن می‌رود.

هادی نباتی‌نژاد افزود: قسمت‌های مختلفی برای این برنامه در طول ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده و سعی شده حال و هوای معنوی زمان سحر به خوبی حفظ شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به فضای معنوی در زمان سحرهای ماه میهمانی خدا، قرار شد تا بخشی از برنامه اینجا اصفهان که به عملکرد و گزارش برنامه‌های شهرداری اصفهان می‌پرداخت، در طول روز و در دو قسمت ۱۰ دقیقه‌ای پخش شود تا مردم از آیتم‌های مختلف ویژه زمان سحر همچون مناجات‌خوانی، دعای سحر، تواشیح و … استفاده لازم را ببرند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اضافه کرد: پس از ماه مبارک رمضان نیز در برنامه اینجا اصفهان تغییراتی با هدف ارتباط بیشتر و بهتر و جلب ذائقه مخاطبان، صورت می‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا