عناوین اخبار

تمدید مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی سال۹۵ / انتشار اطلاعیه سازمان سنجش از عصر امروز

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون برای ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۵ اقدام نکرده اند مهلت ثب نام و انتخاب رشته برای شرکت در این آزمون تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ تمدید شد.

توکلی افزود: تا ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۸ خرداد ۹۵ تعداد ۶۵ هزار و ۲۱۶ داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بنابراین آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام و انتخاب رشته به منظور شرکت در آزمون مذکور اقدام نکرده اند  توصیه می شود که در این مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

وی افزود: داوطلبان عزیز با توجه به اطلاعیه های منتشره سازمان و بویژه اطلاعیه ای که بعد از ظهر امروز سه شنبه ۱۸ خرداد ۹۵ در رابطه با تمدید مهلت ثبت اطلاعات دفترچه راهنما و همچنین کد رشته محل های جدید بر روی سایت قرار می گیرد در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و انتخاب رشته و حداکثر تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۳ خرداد اقدام کنند.

توکلی اظهار کرد: اطلاعات ثبت نامی و انتخاب رشته داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در این آزمون اقدام کردند بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد . لذا این دسته از داوطلبان نیز با مطالعه دقیق اطلاعیه این سازمان درباره تمدید مهلت ثبت نام و اطلاعات دفترچه راهنما و همچنین کد رشته محل های جدید نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و انتخاب رشته خود و حداکثر تا روز یکشنبه ۲۳ خرداد اقدام کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس ضوابط پذیرش دانشجو در ۷۰ رشته موسسات عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی ۲۳۳ هزار و ۶۴۱ نفر است.

توکلی افزود: ظرفیت پذیرش در ۵۰ رشته از این ۷۰ رشته بدون آزمون  ۶۶ هزار و ۷۳۰ نفر است.

وی تصریح کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در ۲۰ رشته با آزمون ۱۶۶ هزار و ۹۱۱ نفر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا