شهر و جامعهعناوین اخبار

طرح “ضیافت تا امنیت ۹۵” در مساجد اصفهان اجرا می شود

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع سانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ” جهانگیر کریمی”  اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و حضور گسترده نمازگزاران خداجو و روزه دار در مساجد، پلیس استان هم سعی می کند تا از این فرصت گرانبها برای ارائه آموزش های چهره به چهره به مردم استفاده کند.

وی افزود: به همین منظور با هماهنگی های صورت گرفته بین این معاونت و نهاد امور مساجد استان طرح ویژه” ضافت تا امنیت ۹۵” از ابتدای ماه مبارک رمضان در سطح تمامی مساجد استان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: در این طرح، معاونان پلیس، روسای کلانتری ها، کارشناسان و مشاوران انتظامی با حضور در جمع نمازگزاران مساجد، مطالب آموزشی در خصوص روش های پیشگیری از جرایم و آسیب هایی که امروزه گریبانگیر خانواده ها می شود را ارائه کرده و در پایان با برپایی نشست پرسش و پاسخ پای صحبت های مردم نشسته و به مشکلات آنان نیز رسیدگی می کنند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه طرح مذکور طی سال های گذشته با استقبال بی شمارمردم روبرو شده بود گفت: مسئولان هیئت امنای مساجد جهت پیگیری و هماهنگی لازم برای حضور مسئولان انتظامی در مسجد خود می توانند به کلانتری محل خود مراجعه و یا با اداره آموزش همگانی این معاونت به شماره تلفن ۲۱۸۳۰۰۲ تماس حاصل کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین از ارائه خدمات ویژه مرکز مشاوره آرامش این معاونت و واحد مشاوره تمامی کلانتری های استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان داشت: شهروندان می توانند رایگان از خدمات این واحد ها همچون خدمات روان سنجی، مشاوره حقوقی، انتظامی و خانواده ، تست هوش، معرفی به مراکز درمانی و مراکز حمایتی و …بهره مند شوند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا