شهر و جامعهعناوین اخبار

جزء خوانی قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس و سید محمد(ع) بادرود برگزار می شود

 

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی اظهار داشت: این برنامه که از سنت های زیبایی است که همزمان با ماه مبارک رمضان در جوار این امامزادگان واجب التعظیم می باشد از روز یکشنبه ۱۶ خرداد ماه آغاز شده است و تا پایان ضیافت الهی نیز ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین ضبط برنامه جزء خوانی ۳۰ جزء قرآن کریم با حضور خادمین افتخاری آستان مقدس و مردم خونگرم منطقه در دو نوبت صبح و عصر و با حضور بیش از ۴۰۰ نفر همراه با قرائت دو جزء اول قرآن کریم آغاز شده است.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود در ادامه افزود: همزمان با اجرای برنامه جزء خوانی در جوار حرم مطهر این امامزادگان عظیم الشان سه تن از قاریان و حافظان برجسته کشوری که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه دعوت شده بودند تا با تلاوت دلنشین قرآن کریم فضای روحانی حرم این امامزادگان را نورانی نمایند و همچنین این مراسم ضبط شود و از شبکه های سراسری قرآن کریم و اصفهان در ماه مبارک رمضان برای کلیه مردم پخش شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی در ادامه بیان کرد: از همه عاشقان به اهل بیت (ع) و ساحت مقدس قرآن کریم دعوت بعمل می آید تا جهت هر چه بهتر برگزار شدن در این مراسم و محفل نورانی حضور داشته باشند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ضمناً در این مراسم ها از ده قاری برتر کشور از شورای عالی قرآن در رده سنی جوانان، قرآن را تلاوت می کنند و دو استاد برجسته و قاری بین المللی بر این امر نظارت دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا