شهر و جامعهعناوین اخبار

عملیات عمرانی امامزاده ایوب (ع) روستای کمجان پایان پذیرفت

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه ضیافتت الهی عملیات عمرانی امامزاده ایوب (ع) کمجان که شامل؛ اجرای آجرنما و کاشیکاری سالن و سردرب اصلی امامزاده بود به اتمام رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای این عملیات از ابتدای اردیبهشت ماه سالجاری شروع و همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پایان پذیرفت .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز در ادامه افزود: آجر نما و کاشیکاری سردرب اصلی و سالن این امامزاده عظیم الشان به مساحت تقریبی ۲۵۰ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال انجام گرفت .

تمامی هزینه های این فعالیت عمرانی به همت هیأت امناء و خیرین بقعه ساز پرداخت گردید.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری در ادامه بیان کرد: از دیگر فعالیتهای هیأت امناء این امامزاده واجب التعظیم ایجاد روشنایی داخل سالن امامزاده می باشد که مبلغ ۴۰ میلیون ریال نیز هزینه این پروژه عمرانی شده است که اعتبار آن توسط خیرین پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ضمناً خیرین بزرگوار نسبت به خرید تعداد ۴ دستگاه ویدئو پروژکتور جهت استفاده مراسمات فرهنگی، مذهبی و… اقدام نموده اند و این دستگاه ها را به آستان مقدس این امامزاده بزرگوار اهدا کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز در ادامه گفت: روستای کمجان در فاصله ۳۵ کیلومتری مرکز شهر نطنز واقع شده و ملجا و پناهگاه امامزاده ایوب و جمیله خاتون از فرزندان امام موسی کاظم(ع) می باشد.

انتهای پیام /

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا