پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

باد شدید و گرد و خاک فردا در تهران/ورزش باد و باران در سواحل دریای خزر

احد وظیفه با اشاره به اینکه بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی، طی سه روز آینده در سواحل دریای خزر، رگبار باران، وزش باد و گاهی رعد و برق رخ خواهد داد، گفت: شدت بارش روز جمعه ۲۱ خرداد در استان گیلان است، همچنین در ساعات بعدازظهر و اوایل شب روز جمعه در برخی نقاط شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق در روز شنبه ۲۲ خرداد در شمال غرب و شمال شرق بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز یکشنبه ۲۳ خرداد با نفوذ سامانه بارشی به شمال غرب کشور، بارش‌ها در شمال غرب افزایش می‌یابد، اظهار کرد: تصاویر دریافتی از ماهواره گرد و غبار را در شمال غرب کشور نشان می‌دهد که انتظار می‌رود روز جمعه نیز در برخی نقاط شمال غرب و غرب این پدیده همراه با کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی وجود داشته باشد.

به گفته وظیفه، طی روزهای شنبه و یکشنبه ۲۲ و ۲۳ خرداد شرایط برای وقوع گرد و خاک در جنوب غرب کشور مهیا خواهد بود. در سه روز آینده نیز در استان‌های نیمه شرقی کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی سه روز آینده دریای خزر و شرق دریای عمان و روز شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آینده افزود: آسمان تهران در روز شنبه ۲۲ خرداد صاف، در بعدازظهر افزایش ابر، همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک با حداکثر و حداقل دمای ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه ۲۳ خرداد صاف، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با حداکثر و حداقل دمای ۳۴ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا