حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

ازکشف ۲ میلیارد ریال تبلت و لپ تاپ قاچاق تاتوقیف وانت مزدا با ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

سرهنگ کارآگاه “ستار خسروی” گفت: در راستای تحقق تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس اصفهان پس از هماهنگی با مقام قضائی به یک انبار تخلیه بار اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران به سه کارتن که به صورت ماهرانه بسته بندی شده بود، مشکوک شدند و آنها را مورد بازرسی قرار دادند که ۷۰ دستگاه لپ تاپ و ۴۰ دستگاه تبلت فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ خسروی، بیان کرد: ارزش این کالاها دو میلیارد ریال برآورد شده است که در این زمینه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد داخلی کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قانونی خواهد کرد.

توقیف وانت مزدا با ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق

سرهنگ “حسن یاردوستی ” گفت: ماموران انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ “یاردوستی” افزود: پس از توقیف خودرو و هماهنگی با مقام قضائی تعداد ۱۱ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از آن کشف شد.

وی اظهار کرد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از مردم خواست : در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا