حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

تصادفات جاده های اصفهان ۲ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ “جهانگیرکریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه صبح روز گذشته، ماموران پلیس راه “اصفهان-شیراز” از واژگونی یک دستگاه سواری پیکان در محور “نصیرآباد-قله سپید” باخبر شدند که به سرعت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی که به علت عدم توجه به جلو اتفاق افتاده بود، راننده پیکان جان خود را از دست داد و دو نفر نیز به شدت مجروح شدند.

سرهنگ کریمی، بیان داشت: همچنین در حادثه ای دیگر که در جاده “سیمان سپاهان” اتفاق افتاد، یک کامیون بنز با یک وانت زامیاد برخورد کرد که سرنشین ۱۵ ساله آن فوت کرد و راننده به شدت مجروح شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم رعایت فاصله طولی توسط کامیون بنز اعلام کرده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: حوادث رانندگی ضررهای جانی و مالی جبران ناپذیری دارد که  رانندگان کلیه وسایل نقلیه عمومی باید با رعایت کلیه مقررات رانندگی، سرعت مطمئنه و مجاز، توجه کامل به جلو و اطراف، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه و سلامت خود راننده و ….. رانندگی کنند تا ان شاء الله شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا