شهر و جامعهعناوین اخبار

ضیافت الهی میزبان نوجوانان و جوانان در جوار امامزاده سیدکمال الدین (ع) برخوار

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان هر روز برنامه هایی در قالب طرح ضیافت الهی در جوار آستان مقدس امامزاده سیدکمال الدین (ع) سین برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: این برنامه ها شامل؛ برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم، کلاسه های تفسیر قرآن کریم، بیان احکام و… می باشد.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در ادامه افزود: همچنین در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی ویژه برنامه هایی نیز مخصوص نوجوانان و جوانان در جوار این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی ادامه داد: برگزاری کلاس های قرآنی برای خواهران و براداران، برپایی جلسات سخنرانی سبک زندگی ویژه جوانان با رویکرد اعتقادی از جمله برنامه هایی هستند که برای نوجوانان و جوانان در جوار این حرم مطهر در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین دعای روحبخش ابوحمزه ثمالی نیز به یاد مدافعان حرم در جوار این امامزاده توسط مداحان اهل بیت(ع) تلاوت می شود و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) نیز یک محفل انس با قرآن کریم در حرم مطهر این امازاده برپا می شود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در ادامه گفت: ایشان از اولاد علی بن جعفر (علیه السلام) عریضی می باشد و آستان امامزاده سیدکمال الدین (علیه السلام) در سین برخوار اصفهان واقع است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا