شهر و جامعهعناوین اخبار

ساخت ۱۴ قسمت فیلم کوتاه آموزشی با موضوع مدیریت پسماندها

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محمدحسن مردانی با اشاره به اینکه در ماه گذشته با نصب بیش از ۳هزار تابلوی آموزشی با طرح شعار «همه جدایی‌ها بد نیست» اهمیت بازیافت را به شهروندان اصفهانی متذکر شدیم، اظهار کرد: به دنبال این تبلیغات چهار قسمت فیلم کوتاه آموزشی در فضایی تخیلی و با بهره‌گیری از جلوه‌های تصویری و تکنینک‌های رسانه‌ای تهیه شده که بار دیگر شعار «همه جدایی‌ها بد نیست» را به ذهن مخاطبان یادآوری می‌کند.

وی به داستان‌محوری این مجموعه تصویری اشاره کرد و افزود: در هر قسمت از این مجموعه، به یکی از اقلام بازیافتی اشاره شده و در قالب داستان، زیان‌های زیست‌محیطی، اتلاف سرمایه ملی و کاهش منابع ملی ناشی از عدم اهتمام به بازیافت شرح داده شده است.

مردانی با اشاره به اینکه هر هفته یک قسمت از این مجموعه در رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد، تصریح کرد: با توسعه شبکه‌های اجتماعی و افزایش روزافزون کاربران آن، سریال‌های اینترنتی می‌تواند ابزاری قدرتمند در ترویج مفاهیم فرهنگی و اجتماعی همچون بازیافت و حفظ نظافت سیمای شهر باشد.

وی با بیان اینکه ساخت مجموعه تصویری قصه‌های سیاه و سفید (بازگشت چارلی چاپلین) در سال گذشته با استقبال پرشور مخاطبان فضای مجازی و بازدید چندین هزار نفر در هر روز مواجه شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مدیریت پسماندها در حفظ سلامت و نظافت شهری و پیشگیری از مشکلات زیست محیطی، تلاش خواهیم کرد این موضوع را از طریق فیلم‌های آموزشی به مخاطبان آموزش دهیم.

مدیر امور اجتماعی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تولید ۱۰ قسمت اینفوموشن آموزشی با محوریت مدیریت پسماند و بازیافت در شهر اصفهان را از دیگر اقدامات در دست انجام نام برد و یادآورشد: فیلمنامه این مجموعه تدوین شده و تولید آن از هفته آتی آغاز خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا