شهر و جامعهعناوین اخبار

آغاز توزیع سبد کالا توسط کمیته امداد دهاقان و اردستان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛ محمود دوائی با اعلام این خبر گفت: درآستانه ماه مبارک رمضان در مراسمی با حضور فرماندار،معاون فرماندار و تعدادی از خیرین محلی، سبد کالای  خریداری شده بین خانواده ایتام ، بیماران و نیازمندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: مجموع ارزش ریالی این کالا ۲۵میلیون تومان می باشد که از محل کمک خیرین تهیه شده است.

مدیر کمیته امداد دهاقان  تعداد خانواده تحت حمایت این شهرستان را ۱۷۰۰ و تعداد نفرات را۲۸۵۰ نفر اعلام نمود.

وی با اشاره به اجرای طرح توشه برکت یادآور شد که ۱۲۰۰ خانوار در نوبت دریافت سبد کالا می باشند که اجرای این امر کمک بیشتر خیرین را می طلبد.

آغاز توزیع طرح توشه برکت در اردستان

مدیر کمیته امداد اردستان از آغاز توزیع رسمی سبد کالای طرح توشه برکت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛ مهرداد پویان بااعلام این خبر گفت : در آستانه ماه مبارک رمضان و همچنین هفته اطعام نیازمندان ، با دعوت از مسؤولین شهرستان  ازجمله فرماندار وامام جمعه برنامه حمایتی ویژه توزیع طرح توشه برکت برای کاهش نیاز معیشتی و کمک به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد رسما آغاز شد.

وی اظهار کرد: در این طرح نیاز معیشتی ۱۲۰۰ خانوار تحت پوشش از ۱۹۰۰ خانوار بصورت بسته بندی آماده گردیده ودر حال توزیع است که انتظار می رود با کمک خیرین ومردم نیکوکار مابقی سبد کالا در اسرع وقت تهیه و توزیع گردد.

مدیر کمیته امداد اردستان تصریح کرد: این طرح که شامل تامین سبد غذایی ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد می باشد شامل برنج، روغن،ماکارونی،سویا، حبوبات و خرما بوده که بصورت بسته بندی دربین نیازمندان توزیع می گردد .

وی یادآور شد: طرح توشه برکت با شعار «هر خانواده اهل سخاوت، هزینه یک سبد غذایی نیازمندان» با همکاری مردم، خیرین و حامیان نیکوکار، مسئولان، فرمانداری و ائمه جمعه و جماعات در سطح شهرستان اجرا می شود.

مهرداد پویان در پایان اضافه کرد : این کمک ها در دهه اول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع خواهد شد و مردم خیر ونیکوکار برای شرکت و همکاری در اجرای این طرح می توانند در سطح شهرستان در این طرح معنوی شرکت نمایند

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا