اقتصاد پرداخت و بانکپیشخوانعناوین اخبار

هشدار پست بانک در باره جعلی بودن سایت مرحله سوم رایانه ها

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی پست ‌بانک‌ ایران: براساس اطلاعیه این بانک با توجه به ارسال پیامک‌ از سوی برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو به هموطنان درمورد ارائه اطلاعات کارت‌های بانکی برای ثبت‌نام در مرحله سوم یارانه‌ها به آگاهی می‌رساند که این بانک در زمینه دریافت اطلاعات افراد خانوار و ثبت در سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، اطلاعیه و فراخوانی نداده و هیچگونه مسئولیتی هم در این ارتباط ندارد.
برپایه این اطلاعیه از هموطنان درخواست شده نسبت به پاسخگوئی به این پیامک‌ها و تکمیل فرم ثبت‌نام مرحله سوم یارانه‌ها با آرم و لوگوی بانک‌ها از جمله پست‌ بانک ‌ایران بر روی اینترنت خودداری کنند.
مردم لازم است آگاه باشند که هرگونه ثبت‌نام و یا موارد مشابه آن، نیازی به اطلاعات کارت بانکی افراد اعم از؛ شماره کارت، تاریخ انقضاء، نام فرد و رمز مشتری نیست و امور مربوطه به ثبت‌نام هر درخواستی براساس شماره ملی اشخاص حقیقی و شناسه ملی اشخاص حقوقی صورت می‌پذیرد و موضوع یارانه‌ها نیزً از سایت Refahi.ir امکان‌پذیر می‌شود.
پست بانک در این اطلاعیه از همه افراد درخواست کرده از اعتماد به اینگونه پیام‌ها و موارد مشابه آن خودداری کنند و تاکید کرده است که هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متوجه پست ‌بانک ‌ایران نیست .
پیش از این، پست‌بانک‌ایران طی اطلاعیه‌ای به عموم هموطنان نسبت به سوء استفاده‌های احتمالی در این زمینه یاد شده هشدار داده‌ بود و پلیس فتا با پیگیری‌های به موقع، سوء استفاده‌کنندگان را شناسائی و نسبت به مسدود سازی حساب‌های آنان اقدام کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا