شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در خوانسار

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار از محل موقوفات منطبق و همچنین در راستای اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش در ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی چند محفل انس با قرآن کریم نموده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این اداره با همکاری مجتمع قرآنی جزء خوانی روستای ویست در روز ۲۲ ماه مبارک رمضان یک محفل انس با قرآن کریم را با حضور قاریان برتر کشوری، برادران فروغی و چند قاری از حرم مطهر حضرت معصومه(س) برپا می کند که در پایان حاضران در محفل انس از محل موقوفات منطبق به صرف افطاری پذیرایی می شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار در ادامه افزود: روستای ویست یکی از افتخارات قرآنی شهرستان می باشد و تا کنون بسیاری از قاریان مطرح را تربیت کرده و به جامعه قرآنی کشور تقدیم کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی در ادامه بیان کرد: همچنین حرم مطهر امامزاده احمد(ع) خوانسار نیز در شب ۲۷ ماه مبارک رمضان با برپایی محفل انس با قرآن کریم میزبان مردم مومن و ولایتمدار خوانساری خواهد بود.

وی ادامه داد: در این مراسم خطبه خوان خردسال کشوری علی فقیهی و یکی از قاریان مطرح کشور حضور خواهند داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار در ادامه گفت: این مراسم نیز زائران و حاضران در محفل از محل موقوفات منطبق با صرف افطاری پذیرایی خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا