شهر و جامعهعناوین اخبار

فعالیت های خیر خواهانه آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان ،سعید صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح مذکور گفت: هدف از اجرای این طرح توسعه و گسترش خیر جمعی ، نیکوکاری و فعالیت های خیرخواهانه در حوزه بهزیستی و به طور کلی درهمه سطح شهرمی باشد.
وی گفت: مردم ما باید بدانند کار خیر تنها پرداخت پول نیست ، بلکه از مراقبت از پدر و مادر و برعکس یعنی مراقبت از یک فرزند معلول ، پیشگیری و دوری مردم از اعتیاد، مهربانی همسران با یکدیگر، یاری رسانی به همنوعان، کمک به کودکان بی سرپرست گرفته تا حفاظت از پارک ها و فضای شهرهمه و همه از جمله کارهای خیرمی باشد.
دکتر صادقی اظهار کرد: ما به دنبال آن هستیم که این امر را از دوران کودکی ترویج دهیم ، از مهدهای کودک گرفته تا مدارس و مقاطع بالاتر تا در این امر کوشا باشیم  و فضای شهر را با استفاده از ظرفیت های خیر خواهانه و با کمک شهروندان تلطیف کینم.
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: گسترش فرهنگ کارخیر و نوعدوستی باعث افزایش سرمایه اجتماعی می شود که اعتماد اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا