پیشخوانعناوین اخبار

نصوریان: نحوه بازی استقلال را تغییر خواهیم داد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرمربی تیم فوتبال استقلال درحاشیه نخستین تمرین این تیم در جمع خبرنگاران افزود: قبل از هر چیز خوشحالم زمانی که استقلال را ترک کردم نزدیک به ۱۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه بودند و هم اکنون نیز که در نخستین تمرین به عنوان سرمربی حضور دارم هواداران زیادی از تمرینات استقبال کردند.
وی گفت: برای دستیابی به اهداف خود مسیر سختی در پیش داریم، اما تلاش خود را برای ادامه راه مظلومی و با حمایت پیشکسوتان و هواداران به کار خواهیم گرفت.
منصوریان درباره روند جذب بازیکن در تیم فوتبال استقلال،گفت: تاکنون توانسته ایم ۶ بازیکن را جذب کنیم که ۴ نفر از آنها بازیکنان شناخته شده هستند و دو نفر از آنان از نفت تهران به استقلال آمدند که ممکن است هواداران شناخت کافی از این دو نفر نداشته باشند، اما مطمئن باشید که شیوه بازی آنها در طول لیگ، رضایت استقلالی ها را جلب خواهد کرد.
وی ادامه داد: در ادامه برنامه های خود یک بازیکن برزیلی از سری B این کشور جذب خواهیم کرد و گرفتن دو بازیکن سرشناس نیز در دستور کار قرار دارد.
منصوریان افزود:بازیکنانی را به تیم آوردیم که با تمام وجودشان تشنه پیشرفت باشند و برای استقلال ناز نکنند. سعی کرده ایم در مسیر نقل و انتقالات به ساختار باشگاه لطمه نخورد.
سرمربی آبی پوشان پایتخت درمورد جذب قاسم حدادی فر گفت: اینکه به نوع بازی و رفتار او علاقه خاصی دارم شکی نیست. مگر ما چند هافبک مانند او داریم؟ اما باشگاه ذوب آهن شرایطی گذاشته که مناسب نیست.
وی افزود: ما دو هافبک را جذب کردیم.حاضریم پول رضایت‌نامه حدادی‌فر را بدهیم اما آنها روی دو مهره کلیدی ما دست گذاشته‌اند اما در حال حاضر همین دو مهره ما هم هر کدام سه میلیارد می‌ارزند. این مبلغ را می‌گیریم و رضایتنامه آنها را می‌دهیم. اینکه دو شرط را گذاشته‌اند قبول نمی‌کنیم و همان پیشنهاد اول مدنظر ماست.
منصوریان گفت:‌ به هیچ وجه ستاره‌ها را از دست نمی‌دهیم. امیدوارم در مسیری قرار نگیریم که به ما القا شود که آنها نمی‌خواهند حدادی‌فر را بدهند. سعید آذری دوست خوب من است و مدت‌هاست که او را می‌شناسم اما باید بگویم آقای آذری؛ برای جذب دو بازیکن ما باید ۶ میلیارد تومان پول بدهی. چون حالا پیراهن استقلال به تن‌شان خورده است و قیمت‌شان ۵ برابر شده است.
سرمربی استقلال در مورد جذب پژمان منتظری و مجتبی جباری گفت: استقلال خانه جباری و منتظری است، من با مدیر برنامه‌های آنها صحبت کردم. مدت‌ها برای استقلال افتخار‌آفرینی کردند.اگر احساس کنم که حضور در استقلال ضرر مالی برای آنها نمی شود قطعا درهای تیم به روی این دو بازیکن باز است.
منصوریان در مورد جذب کاوه رضایی عنوان کرد: این بازیکن هم شرایط پرسپولیس را دیده و هم شرایط ما را می‌داند. هر تصمیمی که بگیرد با خودش است. اگر به استقلال بیاید آینده را برایش فراهم می‌کنیم و اگر به تیم دیگری برود باز هم دوستی ما پابرجا خواهد ماند. اجازه دهید ما هم در ۷۲ ساعت آینده دو سورپرایز داشته باشیم.
سرمربی استقلال در مورد رقابت بین دو باشگاه برای جذب بازیکنان مطرح،‌گفت: بحث کری‌خوانی نیست. وقتی فضای مجازی را می‌بینم می‌گویند ما می‌خواستیم فلان بازیکن را بگیریم که منصوریان سراغ آن رفت. با کسی کری نداریم. همیشه رقابت در نقل و انتقالات وجود دارد. ما جدا از اینکه به دنبال بهترین بازیکنان هستیم آپشن دیگری را هم مدنظر داریم.
وی در مورد وضعیت احسان حاج‌صفی گفت:‌ رایزنی‌هایی را با او داشته‌ایم. اگر قرار باشد که در ایران بازی کند ما هم تلاشمان را برای جذب او انجام خواهیم داد.
سرمربی استقلال با اشاره به شرایط آرش افشین گفت: توسط خرمگاه وضعیت او را زیر نظر دارم. اگر شرایط فیزیکی او مناسب باشد و شرایط فراهم باشد این بازیکن را جذب می‌کنیم.
منصوریان با اشاره به شرایط تمرینی این تیم گفت: سه روز اول را تمرین می‌کنیم تا بچه‌ها به شرایط بدنسازی برسند. ۱۴ تیر به ترکیه می‌رویم و ۱۲ روز آنجا تمرین سنگین را پشت سر خواهیم گذاشت. در ۴۲ روز آینده تا شروع لیگ هم ۵ بازی دوستانه داریم که در این رابطه برنامه کامل را به منصور پورحیدری داده‌ام.سال سختی است اما با این بازیکنان کارمان آسان می‌شود.
وی در مورد جذب کنعانی‌زادگان و حاشیه‌های به وجود آمده در مورد او گفت: اگر اصالتا بخواهیم بدانیم او چه رنگی است باید بگویم این بازیکن کارش را با استقلال ماهشهر آغاز کرد. من دو سال پیش و در هتل اوین با او تمام کردم. به او گفتم اگر سربازی‌ات تمام شد می‌توانم کنار خودم ببرم. ۱۰ دقیقه با او صحبت کردم و پس از آن قرارداد امضا شد. مطمئنا این بازیکن آینده فوتبال ایران است و یکسری حرفهای دلی با من زد که خوشم آمد.
منصوریان در مورد شهرآورد فصل آینده لیگ برتر فوتبال گفت: تمام تمرکز ما فعلا روی تمرین است. قرعه‌کشی که شد همه چیز مشخص می‌شود و مطمئنا اولویت اول ما همین بازی خواهد بود.
سرمربی استقلال در مورد وضعیت تیم فوتبال نفت گفت: امیدوارم که وزیر نفت وضعیت این تیم را مشخص کند. علاوه بر طلبکاری بازیکنان بلاتکلیفی آنها هم در مورد قراردادشان وجود دارد. خود من هزار تومان هم نگرفتم. اگر می‌خواهند این تیم را سر پا نگه دارند که هیچ در غیر اینصورت پول بچه‌های ما را بدهند. بوعذار، حمدی‌نژاد و چند بازیکن دیگر گیر کرده‌اند. اگر آنها آسیبی در آینده ببینند این اتفاق بر عهده وزارت نفت خواهد بود. نه پولی می‌دهند و نه قرارداد می‌بندند.
وی در مورد تماس نگرفتن با بازیکنان سابقش در نفت تاکید کرد:شاید کم زنگ زده باشم تا فضای منفی به وجود نیاید. از مسئولان نفت خواهش می‌کنم یا تیم را رها کنند یا پول بازیکنان را بدهند تا بلایی که سر پاس همدان افتاد نیفتد. نفراتی مانند میرشیبای ایرانیان و .. در این باشگاه بوده اند. قدمت باشگاه ۴۵ سال است اما اساس باشگاه ۶۶ ساله است.
منصوریان در پایان از اضافه شدن یک دستیار به کادر فنی استقلال خبر داد و گفت: یک مربی خارجی به عنوان دستیار در کنارم حضور خواهد داشت و طبق برنامه وی هفته آینده به ما اضافه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا