پیشخوانعناوین اخبار

یورو ۲۰۱۶ / توقف ژرمن ها برابر لهستان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا ، تیم های آلمان و لهستان در دومین دیدار خود در چارچوب گروه سوم رقابت های یورو ۲۰۱۶ فرانسه از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در سنت دنیس به مصاف یکدیگر رفتند.
آلمان و لهستان پیش از این دیدار به ترتیب تیم های اوکراین (۲ بر صفر) و ایرلند شمالی( یک بر صفر) را در دیدار اول خود شکست داده بودند و با اندیشه کسب پیروزی و اطمینان از صعود به دور بعدی یورو ۲۰۱۶ وارد زمین شده بودند.
شاگردان یوآخیم لو که از حمایت هواداران بیشتری نسبت به لهستان بهره می بردند، در نیمه اول مالک توپ و میدان بودند. در حالی که بر اساس آمار، ۶۲ درصد مالکیت توپ در نیمه اول با آلمان بود اما مهاجمان این تیم در شوت به سمت چارچوب و باز کردن دروازه لهستان موفق نبودند. لهستان نیز که با ترکیبی تدافعی پای به میدان گذاشته بود، ترجیح می داد تا توپ، بیشتر در میانه میدان در جریان باشد و چشم به ضد حملات دوخته بود.
نیمه اول با این حال بدون گذشتن توپ از خط دروازه ها به پایان رسید تا همه نگاه ها متوجه نیمه دوم شود.
هنوز یک دقیقه از نیمه دوم بازی نگذشته بود که تیم لهستان برخلاف روند بازی صاحب خطرناک ترین موقعیت این دیدار شد. توپ ارسالی از سمت چپ محوطه جریمه لهستان در حالی به میلیک مهاجم این تیم رسید که وی در محوطه شش قدم با دروازه بان آلمان تک به تک بود اما توپ وی با اختلاف اندکی و بعد از اصابت به تیرک دروازه راهی اوت شد.
در نیمه دوم نیز مانند نیمه اول مالکیت توپ بیشتر در اختیار آلمان بود و تیم لهستان نیز بیشتر ترجیح می داد تا با دفاعی چند لایه و منطقی مانع از رسیدن ژرمن ها به دروازه شان شود.
در نهایت نیز این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این دو تیم هریک صاحب یک امتیاز از این دیدار شوند. تیم آلمان در حال حاضر با ۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در صدر جدول گروه سوم قرار دارد و تیم لهستان با امتیاز مشابه و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد. تیم ایرلند شمالی نیز که با نتیجه ۲ برصفر موفق شد اوکراین را از پیش روی بردارد، در جایگاه سوم قرار دارد و تیم اوکراین با قبول ۲ شکست و بدون امتیاز از رقابت های یورو ۲۰۱۶ حذف شد.
در این چارچوب قرار است تیم های اوکراین و لهستان و آلمان و ایرلند شمالی روز سه شنبه اول تیرماه آخرین دیدار این مرحله را در گروه سوم برابر یکدیگر انجام دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا