پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

آخرین تغییر و تحولات در تیم فوتبال ‘سیاه جامگان’

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  ایرنا، تاکنون ابراهیم کریمی ‘مدافع راه آهن’ و رضا درویشی ‘مهاجم ملوان’، عباس عسکری بازیکن سابق تیم ‘نفت مسجد سلیمان’، محمدرضا خانزاده بازیکن سابق تیم ‘فولاد خوزستان’ قراداد خود را با تیم ‘سیاه جامگان’ (مشهد) به امضا رسانده اند.
فرشاد هاشمی نیز که پیش از این در عضویت تیم امیدهای سایپا قرار داشت پس از مذاکره با مسئولان تیم سیاه‌ جامگان، به توافق رسید و قرارداد خود را با این تیم به امضا رساند.
شنیده ها حاکی از آن است که یکی از بازیکنان تراکتورسازی تبریز که در لیست امیر قلعه نویی قرار ندارد نیز فردا قرارداد خود را با باشگاه سیاه جامگان به ثبت می رساند.
هرچند گمانه زنی ها برای حضور بازیکنانی همچون محرم نویدکیا، رحمان احمدی و هادی عقیلی برای حضور در سیاه جامگان از آغاز شروع فصل نقل و انتقالات وجود داشته ولی این بازیکنان تاکنون قرارداد خود را به صورت رسمی با باشگاه سیاه جامگان به ثبت نرسانده اند هرچند به نظر می رسد این قراردادها طی روزهای آتی به ثبت برسد.
سیروس دین محمدی و سلمان تاجدار نیز به عنوان کمک های فرهاد کاظمی در این فصل مسئولیت هدایت تیم را برعهده خواهند داشت و مرتضی کرمانی مقدم از این تیم جدا خواهد شد.
تیم سیاه جامگان که در ابتدای فصل درگیر حواشی از قبیل تغییر نام باشگاه بود تاکنون در نقل و انتقالات چندان فعال عمل نکرده است.
تیم فوتبال لیگ برتری سیاه جامگان فصل گذشته به سختی و در آخرین بازی در لیگ برتر فوتبال ماندگار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا