پیشخوانعناوین اخبار

برانکو: کی روش وارد بازی خطرناکی شده است

نخستین گروه از بازیکنان پرسپولیس، صبح امروز (شنبه) با حضور در مرکز پزشکی ایفمارک تست پزشکی پیش از فصل خود را برگزار کردند. الکساندر لوبانوف، محسن مسلمان، شهاب زاهدی، ساسان انصاری، محمد رحمتی، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، علی علیپور و حسین ماهینی بازیکنانی حاضر در این تست پزشکی بودند.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در حاشیه این تست پزشکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به سلامت بازیکنان اهمیت می دهیم و به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز به خاطر اینکه چنین ساختمانی با این امکانات آماده کرده اند تبریک می گویم.
وی افزود: گرفتن چنین تست‌هایی از بازیکنان خیلی خوب است تا اتفاقات تلخ گذشته تکرار نشود و دوباره شاهد درگذشت بازیکنانی چون هادی نوروزی و مهرداد اولادی نباشیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان جدید نیز تست خواهند داد؟ گفت: سال گذشته از همه بازیکنان تست گرفتیم و قطعاً افرادی که با باشگاه قرارداد خواهند بست در تست پزشکی شرکت خواهند کرد.
وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود ملی‌پوشان از سوی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی اجازه شرکت در تست مرکز ایفمارک را ندارند، خاطرنشان کرد: اگر واقعاً کی‌روش این کار را انجام داده باشد، اصلاً اتفاق خوبی نیست. او مربی تیم ملی است و باید در خدمت فوتبال باشد و بهترین خدمات را به فوتبال ایران بدهد. او در واقع با این کار در مورد بازیکنان گروکشی می‌کند.
برانکو افزود: اگر منطقی به موضوع نگاه کنید متوجه می‌شوید بازیکنان بدون تست پزشکی اجازه ندارند در لیگ شرکت کنند و اینکه ملی‌پوشان اجازه شرکت در این تست را پیدا نکردند اتفاق عجیبی است. کی‌روش دارد وارد بازی‌های خطرناکی می‌شود و در مورد بازیکنان گروکشی می‌کند.
وی ادامه داد: کی‌روش با این کار در واقع می‌خواهد حتی تعیین کند چه تیمی قهرمان لیگ شود و چه تیمی سقوط کند! کی‌روش سرمربی تیم ملی است، اما تیم ملی برای او نیست! کی‌روش با این کار با احساس میلیون‌ها ایرانی بازی می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه برخوردی با ملی‌پوشان این تیم خواهد کرد؟ تاکید کرد: به ملی‌پوشان تیمم اجازه نخواهم داد در اردوی تیم ملی شرکت کنند. از طرف باشگاه نیز یکسری اقدامات انجام خواهد شد و قطعاً کمیته انضباطی باشگاه در این مورد تصمیم خواهد گرفت. بازیکنان از باشگاه حقوق می‌گیرند و در نهایت باید تابع باشگاه باشند. باشگاه تعیین می‌کند زمان استراحت و تمرین بازیکنان به چه شکل باشد.
برانکو در پاسخ به این سوال که در اتفاقات رخ داده کی‌روش مقصر است یا بازیکنان ملی‌پوش؟ گفت: بازیکنان مقصرند؛ از این جهت که آنها باید به وظیفه خود عمل کنند. وقتی بازیکنان از باشگاه پول می‌گیرند باید تابع باشگاه باشند. اگر تاریخ روز فیفا باشد باشگاه با افتخار ملی‌پوشانش را در اختیار تیم قرار می‌دهد، اما در زمان دیگر باید در تمرینات باشگاه خود شرکت کنند.
وی درباره روند جذب بازیکنان جدید در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال تکمیل کردن تیم هستیم. می‌دانیم هواداران از ما انتظار زیادی در فصل آینده دارند و به همین خاطر سعی خواهیم کرد انتظارات آنها را برآورده کنیم. جاه طلب هستیم و می‌خواهیم در هر سه جامی که در آن شرکت خواهیم کرد عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم.
مرکز پزشکی ایفمارک مرکزی است که با مجوز فدراسیون بین المللی فوتبال در کمپ تیم های ملی تاسیس شده است اما کارلوس کی روش که اعتقاد دارد ساختمان این مرکز با نظر او و برای تیم ملی ساخته شده است، در حال حاضر در اختیار استفاده خصوصی قرار دارد.
از سوی دیگر مسئولین ایفمارک نیز می گویند این مرکز آماده خدمت رسانی به تیم ملی است اما در زمان هایی که اردوی تیم ملی برگزار نمی شود، این خدمات را به تیم های باشگاهی نیز ارائه می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا