پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

۱۶ نفر از اراذل و اوباش در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،اول خردادماه امسال بود که سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان در یک نشست خبری ویژه از انهدام اعضای باند بزرگی از اراذل و اوباش و هلاکت دو نفر از آنان که در سطح استان های اصفهان و تهران دست به اقدامات شرارت آمیز و تهدید و ارعاب مردم و سرقت مسلحانه و قتل زده بودند خبر داد و گفت: طرح امنیت اجتماعی با اولویت مقابله ویژه و خاص با اراذل و اوباش و نا امن کنندگان محلات با اجرای این عملیات از اول خردادماه کلید خورده و انشاء اله خرداد سیاهی را برای این گونه افراد رقم خواهیم زد.

برای پیگیری اقدامات پلیس استان در ۲۸ روز گذشته از خرداد ماه به سراغ سردار آقاخانی رفتیم که وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: برخورد شدید با اراذل و اوباش همچنان در اولویت اول پلیس استان قرار دارد و بنا داریم انشاء اله تا پایان سال ۹۵ اقدامات خوبی را در زمینه ریشه کنی این گونه افراد و مزاحمان خیابانی انجام دهیم و دغدغه مردم ولایتمدار استان را از این بابت برطرف نماییم.

وی افزود: پس از عملیات موفقی که در اول خرداد در انهدام یکی از باندهای بزرگ اراذل و اوباش کشور در سطح استان انجام گرفت اجرای مرحله دوم آغاز شد که این مرحله نیز با موفقیت خوبی همراه بود.

این مقام مسئول عنوان داشت: طی یک هفته گذشته با گزارش های مردمی و همچنین اقدامات خاص پلیسی ماموران توانستیم طی یک عملیات حساب شده و دقیق تعداد ۱۶ نفر از اراذل و اوباش شاخص و سابقه دار که با ایجاد درگیری ، زورگیری، مزاحمت، تهدید و رعب و وحشت باعث سلب آسایش مردم شده بودند، را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهیم که همگی آنها با دستور ویژه مقام قضایی روانه زندان شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان عنوان داشت: در این عملیات طی بازرسی از مخفیگاه متهمان ده ها  قبضه سلاح سرد شامل قمه، قداره، شمشیر و انواع چاقوهای نامتعارف  کشف شد.

به گفته سردار آقاخانی ، پس از اجرای این عملیات ترس و وحشت در دل سایر افراد شرور و اراذل و اوباش افتاد، به طوری که تعداد قابل توجهی از افراد مذکور طی چند روز گذشته خود را به کلانتری ها و یگان های انتظامی معرفی کردند.

این گفته مسئول ارشد پلیس استان حاکی از آن است، افرادی که با سلاح های خود تا دیروز در دل مردم ایجاد ترس و وحشت می کردند و برای خود ابهتی پوشالی ساخته بودند امروز خود از اقتدار پلیس نظام جمهوری اسلامی دچار ترس و وحشت شده اند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و سر سوزنی به کسی اجازه نمی دهیم که آرامش مردم را برهم بزند اظهار داشت: پلیس به مردم شریف و شهید پرور شهر اصفهان و دیگر شهرستان های استان اطمینان می دهد که با دقت و جدیت تمام تحرک افراد شرور و مزاحمان خیابانی را زیر نظر دارد و در سریع ترین زمان با آنان مقابله می کند و جای هیچ گونه نگرانی برای مردم  وجود ندارد.

آقاخانی بیان داشت: با کارهای ویژه اطلاعاتی و عملیاتی که صورت گرفته به زودی مرحله سوم این طرح نیز در یکی از مناطق استان اجرا خواهد شد و از همین جا به همه کسانی که از سلاح سرد برای تهدید و ارعاب مردم استفاده می کنند هشدار می دهم که قبل از اینکه پلیس به سراغ آنها بیاید خودشان را معرفی کنند و از کار های زشت و ناپسند خود توبه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا