حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

۴۶۳ کیلو مواد مخدر در اصفهان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سردار “عبدالرضا آقاخانی” گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از عبور یک محموله مواد مخدر از جنوب کشور به اصفهان و سپس به پایتخت کشور باخبر  شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار قرار  گرفت.

وی در  ادامه اظهار داشت:   اکیپی مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به ورودی های شهر اصفهان از سمت شمال اعزام شدند.

آقاخانی افزود: قاچاقچیان با سه خودروی زانتیا ، پژو ۴۰۵ و سمند از سمت شمال  وارد شهر اصفهان  شدند که ماموران در یک اقدام ضربتی و منسجم  هر سه خودرو را متوقف کردند.

سردار آقاخانی ادامه داد: در بازرسی از سواری پژو ۴۰۵ ، ۱۸۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و در بازرسی از سواری سمند، ۱۷۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان اصفهان همچنین از کشف ۶۸ کیلو و ۵۰ گرم حشیش و ۳۳ کیلو و ۳۷۰ گرم مرفین توسط ماموران انتظامی شهرستان “نائین” خبر داد و بیان داشت: این مواد توسط قاچاقچیان در اطراف یک جاده فرعی زیر خاک مخفی شده بود که با تیزبینی ماموران کشف شد.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: در مجموع این دو عملیات، ۴۶۳ کیلو و ۲۰ گرم انواع مواد مخدر کشف، سه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد و هشت سوداگر مرگ دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: استان اصفهان برای قاچاقچیان استانی نا امن است و پلیس این استان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و فعالیت به آنها نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا