پیشخوانعناوین اخبار

لیگ جهانی والیبال؛ آمریکا مغلوب میزبان شد/ شکست خروس های اروپا برابر بلژیک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گیتران ، تیم های ایران، آمریکا، آرژانتین و برزیل در هفته نخست لیگ جهانی در گروه دوم در شهر ریودوژانیرو به مصاف یکدیگر رفتند.
تیم های آمریکا و برزیل برگزار کننده آخرین مسابقه این گروه بودند که برزیل با پیروزی سه بر یک مقابل آمریکا، به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت تا با استفاده از امتیاز میزبانی صدرنشین این گروه شود.
ملی پوشان آمریکا در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب برزیل شدند.
با این نتیجه تیم برزیل با سه برد و ۹ امتیاز صدرنشین این گروه شد، تیم آمریکا با دو برد و ۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. ایران نیز با دو امتیاز در رتبه سوم ماند و آرژانتین با یک امتیاز چهام شد.
در دیگر دیدار حساس صبح امروز لیگ جهانی که در شهر سیدنی استرالیا برگزار شد، ملی پوشان فرانسه که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها هستند، سه بر دو مغلوب بلژیک شدند تا بلژیکی ها به عنوان یک مدعی در لیگ جهانی والیبال مطرح شوند.
ملی پوشان فرانسه که به خروس های اروپا مشهور هستند، در ست اول و سوم این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۲ مغلوب بلژیک شدند.
فرانسه به رغم این شکست همچنان با هفت امتیاز در صدر این گروه قرار دارد و بلژیک با پنج امتیاز در جایگاه دوم است.
تیم های استرالیا و ایتالیا نیز در آخرین مسابقه این گروه که از دقایقی دیگر شروع می شود، به مصاف هم می روند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا